Asociaţia patronală RESTO a lansat campania „Locaţie sigură, noi ne-am vaccinat!”
Articole de la același autor
Căminele de bătrâni, afaceri profitabile. Ce trebuie să ştii pentru a porni un astfel de business
16 Aprilie 2021
Directorul Aeroportului „Mihail Kogălniceanu”, Bogdan Artagea: „Am fost nevoiţi să anulăm toate cele patru curse cu Turkish Airlines”
13 Aprilie 2021
Asociaţia patronală RESTO a lansat miercuri, campania „Locaţie sigură, noi ne-am vaccinat!” prin care vor să transmită un semnal de siguranţă şi încredere clienţilor şi turiştilor care vor veni pe litoralul românesc. „Campania RESTO isi propune sa semnalizeze și promoveze locațiile sigure pe litoral, dar și din municipiul Constanța. Am acordat astfel primele stickere pe care publicul larg le va regăsi pe ușile de acces din acele locații tocmai pentru ca vizitatorii și consumatorii să primească un semnal de încredere și siguranță in Constanta si pe Litoral”, a declarat Corina Martin, preşedintele de onoare al RESTO .
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021