Cum să te menții în formă alături de copilul tău

Vineri, 20 Iulie 2012
425

Articole de la acelaşi autor

Copilul mic este un pretext excelent pentru a lucra în sensul creării de obiceiuri sănătoase pentru întreaga familie, indiferent cât de în formă suntem noi, ca părinți. Mișcarea este foarte importantă pentru copiii cu vârste între trei și patru ani, pe măsură ce respirația și toți mușchii lor se dezvoltă în timp ce cresc. Profitați la maximum de pofta lui de mișcare pentru a crea un stil de viață activ și sănătos pentru întreaga familie.Petreceți mult timp în aer liber și lăsați-l pe copil să zburde liber pe aleile parcului sau pe plajă, evident fără să-l scăpați din ochi. Dacă vremea de afară nu este prielnică plimbărilor, puneți muzică sau un CD cu exerciții fizice. Dacă veți începe dumneavoastră să vă mișcați, cu siguranță copilul va dori să se alăture și să se distreze și el. Copiilor le place foarte mult muzica. Faceți exerciții împreunăDeja știți foarte bine că tot ceea ce spuneți are un impact asupra limbajului copilului și că tot ceea ce mâncați afectează obiceiurile sale alimentare. La fel este și pentru exercițiile fizice: nivelul de activitate fizică pe care o va face copilul în viitor este foarte mult influențat de modul cum ne petrecem acum timpul liber. "În loc să luăm mașina sau autobuzul, atunci când timpul ne permite, mai bine mergem pe jos. După cină, ieșiți la o plimbare de seară, mai ales acum, pe timpul verii, când este răcoare. Puteți să luați și o minge, să vă opriți să vă jucați puțin cu copiii sau bicicletele", ne sfătuiește medicul pediatru Silvia Paraschiv. Cel mic se va distra cu siguranță, dar va și învăța un obicei sănătos. Pentru week-end-uri, înlocuiți plimbările la mall cu ore de înot la piscină sau cu un picnic, la umbră. Nu uitați rachetele de badminton sau mingea de volei. Invitați-l pe cel mic în bucătărieÎn ce privește alimentația sănătoasă, aici este chiar mai simplu. "Un mod foarte ușor de a-l face pe copil să mănânce alimentele indicate este acela de a-l implica în pregătirea mâncărurilor și chiar în cumpărarea legumelor și fructelor. Lăsați-l pe copil să vă ajute cu meniul și cu lista de cumpărături. Puneți-l pe el să verifice ce vă lipsește din frigider și să sugereze preparatele preferate", mai explică pediatrul. Specialiștii ne recomandă să facem un obicei de a încerca un fruct sau o legumă nouă în fiecare săptămână. Invitați-l pe cel mic să vă ajute în bucătărie. Dați-i misiuni: să presare cașcavalul sau mozarella pe pizza, să spele și să rupă frunzele de salată și chiar să taie cu un cuțit puțin ascuțit castraveții, ardeii ori verdețurile. Va fi încântat și va mânca cu mult mai multă poftă salata pregătită chiar de el.


Articole din aceeaşi secţiune

Sâmbătă, 21 Iulie 2012
Stire din Diverse : De ce ajung copiii mici la urgență vara
Sâmbătă, 21 Iulie 2012
Stire din Diverse : Pepenele galben calmează sistemul nervos
Pagina a fost generata in 1.1024 secunde