Profesori de la Colegiul Energetic dezbat teme de inovație didactică, în Grecia
164
Articole de la același autor
Surpriză de proporții în învățământ! Elevii vor scăpa de toceală
05 Februarie 2016
Criterii de performanță pentru profesori? "Sunt absurde!"
23 Ianuarie 2016
Cum și de ce sunt schimbați directorii de școli
25 Ianuarie 2016
Începând de astăzi și până pe 7 martie, profesorii Maria-Magdalena Manțu, Adriana Ciocan și Nicoleta Banu, de la Colegiul Tehnic Energetic din Constanța, participă la o reuniune în Grecia, la Santorini, parte a unui Proiect Erasmus+ dezvoltat de această instituție constănțeană.
Colegiul este partener și beneficiar în acest proiect pe teme de inovație didactică, al cărui coordonator este Universita Degli Studi Della Tuscia din Viterbo, Italia, proiectul având opt parteneri din șapte țări: Italia, Grecia, Portugalia, Danemarca, Belgia, Anglia și România.
Proiectul asigură continuitatea altor două proiecte, obiectivul său fiind eficientizarea metodologiei didactice adresate în special învățării adulților prin realizarea de knowledge clip-uri, o tehnică de comunicare modernă implicând utilizarea tehnologiei informatice. La nivelul conceptelor metodologice, proiectul dezvoltă o cercetare a evoluției conceptelor de "family literacy, digital storytelling, intergenerational learning, authentic learning, transformational learning, digital learning etc".
Proiectul se adresează cadrelor didactice participante, dar și elevilor adulți, care vor contribui la realizarea unor produse de proiect.
Colegiul este partener și beneficiar în acest proiect pe teme de inovație didactică, al cărui coordonator este Universita Degli Studi Della Tuscia din Viterbo, Italia, proiectul având opt parteneri din șapte țări: Italia, Grecia, Portugalia, Danemarca, Belgia, Anglia și România.
Proiectul asigură continuitatea altor două proiecte, obiectivul său fiind eficientizarea metodologiei didactice adresate în special învățării adulților prin realizarea de knowledge clip-uri, o tehnică de comunicare modernă implicând utilizarea tehnologiei informatice. La nivelul conceptelor metodologice, proiectul dezvoltă o cercetare a evoluției conceptelor de "family literacy, digital storytelling, intergenerational learning, authentic learning, transformational learning, digital learning etc".
Proiectul se adresează cadrelor didactice participante, dar și elevilor adulți, care vor contribui la realizarea unor produse de proiect.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 16 Noiembrie 2015
Vineri, 04 Martie 2016
Luni, 29 Februarie 2016
Marţi, 23 Februarie 2016
Miercuri, 10 Februarie 2016
Joi, 03 Decembrie 2015
Joi, 03 Decembrie 2015
Miercuri, 02 Decembrie 2015
Sâmbătă, 28 Noiembrie 2015