Elevii Școlii „Gheorghe Țițeica” au ajutat copiii cu dizabilități
Articole de la același autor
În ciuda pandemiei, elevii de la Școala Gimnazială nr. 30 „Gheorghe Țițeica” din Constanța au continuat să fie implicați în diferite proiecte cu parteneri din străinătate. Astfel, săptămâna trecută, au fost finalizate activitățile din cadrul proiectului eTwinning „Let the books speak”, desfășurat pe parcursul anului școlar 2020-2021, în parteneriat cu instituții școlare din Bulgaria, Turcia, Ucraina, Italia și Spania.
Coordonatoarea proiectului, Anca Moșoiu, bibliotecara instituției constănțene, a declarat că 16 cadre didactice și 187 de elevi din 7 țări s-au reunit pentru a da viață unora dintre textile cele mai cunoscute din literatura fiecărei țări. Scopul a fost unul nobil: crearea de audio book-uri pentru copiii cu dizabilități. Simbolic, elevii de la „Țițeica” au devenit colegii celor care suferă de anumite boli care le limitează accesul la o educație în sistem de masă, întinzându-le o mână de ajutor.
Concret, în primele trei luni ale proiectului, elevii din cele șapte țări partenere s-au prezentat folosind diferite aplicații, au făcut o descriere a școlii lor și a localității în care trăiesc. A urmat crearea logoului, după care a fost demarată activitatea cea mai complexă, crearea unei cărți audio pentru un text adaptat vârstei școlare mici. Elevii români au optat pentru „Ursul păcălit de vulpe”, cunoscuta poveste a lui Ion Creangă, și apoi pentru câte o altă carte la alegere.
Beneficiile implicării elevilor în acest proiect au fost nu numai cele afective, a ajuta copiii cu nevoi speciale de educație, ci și dezvoltarea competențelor tehnice.
Coordonatoarea proiectului, Anca Moșoiu, bibliotecara instituției constănțene, a declarat că 16 cadre didactice și 187 de elevi din 7 țări s-au reunit pentru a da viață unora dintre textile cele mai cunoscute din literatura fiecărei țări. Scopul a fost unul nobil: crearea de audio book-uri pentru copiii cu dizabilități. Simbolic, elevii de la „Țițeica” au devenit colegii celor care suferă de anumite boli care le limitează accesul la o educație în sistem de masă, întinzându-le o mână de ajutor.
Concret, în primele trei luni ale proiectului, elevii din cele șapte țări partenere s-au prezentat folosind diferite aplicații, au făcut o descriere a școlii lor și a localității în care trăiesc. A urmat crearea logoului, după care a fost demarată activitatea cea mai complexă, crearea unei cărți audio pentru un text adaptat vârstei școlare mici. Elevii români au optat pentru „Ursul păcălit de vulpe”, cunoscuta poveste a lui Ion Creangă, și apoi pentru câte o altă carte la alegere.
Beneficiile implicării elevilor în acest proiect au fost nu numai cele afective, a ajuta copiii cu nevoi speciale de educație, ci și dezvoltarea competențelor tehnice.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 02 Iunie 2021
Luni, 17 Mai 2021
Luni, 17 Mai 2021
Miercuri, 12 Mai 2021
Marţi, 11 Mai 2021
Luni, 17 Mai 2021
Duminică, 16 Mai 2021
Joi, 06 Mai 2021