Caravana „Atelierele CRED - Bune practici în educaţie“ a ajuns la Constanţa

Luni, 21 Iunie 2021, 21:12
237
Caravana „Atelierele CRED – Bune practici în educație” a ajuns la Constanța. Workshopul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” face parte dintr-o serie de 90 de evenimente organizate în colaborare cu fiecare Casă a Corpului Didactic din România.

Primul eveniment din județul Constanța a fost organizat în data de 18 iunie, de Casa Corpului Didactic Constanța. Atelierul „Demersuri de proiectare a unei învățări școlare adaptată la nevoile elevului” s-a desfășurat la Colegiul Comercial „Carol I" din Constanța, pe patru subsecțiuni, sub coordonarea lectorului CRED, conf. univ. dr. Cristian Petre, director Departament pentru pregătirea personalului didactic din cadrul Facultăţii de Psihologie și Științele Educației a Universităţii „Ovidius” Constanța.

„Evenimentul s-a bucurat de un real succes, facilitând schimbul de experiență între profesioniștii din educație. Temele abordate au vizat competențele specifice, proiectarea didactică, programarea învățării didactice, formarea autentică a profesorilor. Acest eveniment a avut un caracter interactiv, în care s-a urmărit valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie”, a explicat directorul CCD Constanţa, prof. dr. Andreea Mihaela Artagea.

„Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED este un proiect de anvergură pentru sistemul educațional românesc și vizează învățământul primar și cel gimnazial. CRED este, totodată, parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 - 2020, se implementează la nivel național și are 12 parteneri (instituții publice): Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație, opt Case ale Corpului Didactic din fiecare regiune de dezvoltare și trei inspectorate școlare.



Pagina a fost generata in 0.2393 secunde