Trucuri antisforăit

Joi, 25 Aprilie 2013
938
Dacă în familia dumneavoastră sunteți cel care sforăie, pentru binele familiei, dar și al armoniei din casă, încercați următoarele măsuri preventive:

l Ridicați puțin capul patului, punând câteva scânduri sau altceva pe acea parte a patului

l Dormiți pe o parte. Nu există nicio garanție că veți rămâne în această poziție, dar cel puțin începeți de acolo adormind cu o pernă în brațe. Există un motiv foarte bun pentru a nu dormi pe spate: dacă stați pe spate cât dormiți, limba și vălul palatin stau pe partea din spate a gâtului, blocând trecerea aerului.

l Pentru a evita dormitul pe spate, puteți aborda problema folosind o minge de tenis. Coaseți un mic buzunar pe partea din spate a bluzei de pajama și puneți în el mingea de tenis. Atunci când, în somn, vă vei rostogoli pe spate, mingea de tenis vă va deranja, făcându-vă să vă întoarceți înapoi pe o parte.

l Țineți-vă nasul deschis folosind leucoplast nazal, care poate fi cumpărat din farmacii. S-ar putea să arătați ciudat, dar cine vă privește? Urmați instrucțiunile de pe ambalaj și prindeți unul dintre leucoplaste pe o parte a nasului înainte de a adormi. El funcționează prin ridicarea și deschiderea nărilor cu scopul de a îmbunătăți respirația.

l Faceți o gargară cu apă de gură cu mentă (o picătură de ulei de mentă la un pahar de apă) , pentru a micșora mucoasa nasului și a gâtului. Acest lucru este folositor în mod special dacă sforăitul este un lucru temporar, provocat de o răceală sau alergie.

l Pentru a vă desfunda nasul, reduceți alergenii din dormitor (praf, mătreață de animale, mucegai), dând cu aspiratorul pe podele și perdele. Schimbațifrecvent așternuturile și fețele de pernă.

l Dacă știți că sforăitul este o problemă sezonieră, încercați ceai de urzică, recomandat pentru calmarea inflamațiilor provocate de alergiile la polen. Beți până la trei căni pe zi, o cană chiar înainte de culcare. Nu mancațiceva greu sau nu consumațialcool cu mai puțin de trei ore înainte de somn. Renunțați la fumat. Fumul din tutun irită mucoasele, așa că gâtul se umflă, micșorând diametrul căilor aeriene. Aerul uscat poate să contribuie la sforăit. Un umidificator în dormitor poate să mențină umiditatea necesară aerului. O altă tactică este să inspirați abur. Chiar înainte de culcare, umpleți un castron cu apă foarte caldă, puneți un prosop peste cap și inspirați pe nas timp câteva minute. 


Articole din aceeaşi secţiune

Vineri, 26 Aprilie 2013
Stire din Cetățenești : Cum îți dai seama că ai gastrită
Pagina a fost generata in 1.9993 secunde