Video Brad Pitt, noul ambasador al brandului italian de expresoare DeLonghi

948
Brad Pitt, noul ambasador al brandului italian de expresoare DeLonghi - expresor-1635929070.jpg
Actorul joacă în prima campanie internațională a lui DeLonghi, regizată de Damien Chazelle. Spectatorul se poate adânci într-o zi din viața lui Brad Pitt, în care cafeaua, desigur, este o parte fundamentală.

Brad Pitt devine vedeta principală a celei mai recente campanii pentru DeLonghi, o companie dedicată producţiei de aparate de cafea pentru uz casnic. Telespectatorul îl însoțește pe actor într-un „roadtrip” în șaua motocicletei sale. Un scurt „road movie” în timpul căruia este inevitabil să nu ne amintim de câteva momente din La La Land. Regizorul spotului, Damien Chazelle, a fost și regizorul filmului cu Emma Stone și Ryan Gosling în rolurile principale. Iar compozitorul campaniei lui DeLonghi este Justin Hurwitz, a cărui etichetă a pătruns și La La Land.

Expresor cafea Emag

„DeLonghi a avut o creștere extraordinară în ultimii ani, iar producția de aparate de cafea pentru uz casnic a jucat un rol cheie în această creștere”, a explicat CEO-ul companiei, Massimo Garavaglia. „Credem că Brad Pitt este ambasadorul „Perfetto” pentru a vorbi lumii despre DeLonghi, deoarece reflectă unele trăsături ale spiritului DeLonghi: îndrăzneț și internațional, dar sofisticat și elegant în același timp”, a mai spus el.

În campanie, Brad Pitt își începe ziua cumpărând un amestec de boabe de cafea, se plimbă cu motocicleta prin Los Angeles și se oprește la o benzinărie înainte de a ajunge în sfârșit acasă. În acel moment, se relaxează și își face o cafea în espressorul său DeLonghi. Un moment Perfetto (așa se numește aparatul) care devine realitate datorită aparatului de cafea super-automat DeLonghi.

Espressor DeLonghi vezi ofertele Emag

Perfetto macină boabele de cafea pe loc și, datorită tehnologiei sale, o transformă fără a-și pierde autenticitatea, este expresia perfectă a espressoului italian, cu o aromă intensă.

O campanie de Hollywood

Alături de actor și regizor, filmul prezintă alți doi câștigători ai premiului Oscar, inclusiv directorul de imagine Linus Sandgren și compozitorul Justin Hurwitz, care au făcut parte și din echipa de filmare La La Land.

Hurwitz a creat o coloană sonoră originală pentru acest spot, „Când am văzut ce făcuse Damien cu filmul și Brad arăta la fel de bine cum îl știam dintotdeauna, muream de nerăbdare să găsesc o melodie și vibrații care să meargă împreună cu aceste imagini” , a declarat despre reclama celor de la DeLonghi.

Filmul este o încântare pentru toate simțurile. Alegerea lui Brad Pitt pentru această campanie internațională înseamnă pentru companie mai mult decât doar să lucreze cu o vedetă recunoscută la nivel mondial, să manifeste un spirit de umilință, care reflectă însuși brandul DeLonghi. Compania este legată de rădăcinile sale cu o pasiune tipic italiană pentru armonie și eleganță, care depășește stereotipurile.

DeLonghi a fost fondată de familia cu același nume în 1902 în orașul italian Treviso, regiunea Veneto, ca o companie mică a cărei activitate principală era producția de componente industriale pentru alți producători din regiune. Extinderea afacerii sale a avut loc la începutul anilor 1950, inclusiv producția de componente pentru industria termică, deși activitatea principală a companiei a rămas aceeași.

La începutul anilor 1970, direcția companiei avea să se schimbe când Giuseppe DeLonghi și-a asumat președinția grupului și a pariat pe lansarea propriei mărci pe piața radiatoarelor portabile pe ulei și a centralelor termice. Primul produs marca DeLonghi, un încălzitor electric portabil de ulei, a debutat pe piața italiană în 1975.

Ulterior, DeLonghi a început să producă radiatoare, încălzitoare, aspiratoare, aparate de aer condiționt, cuptoare portabile și cuptoare încorporabile, friteuze, iar, din 1990, și expresoare sau aparate de preparat cafea. Din 2004, odată cu parteneriatul cu elvețienii de la Nespresso, producția de espressoare a luat avânt. În prezent, marca italiană este lider mondial în vânzările de aparate de cafea automate și manuale, chiar dacă a continuat să producă și alte tipuri de electrocasnice, de la blendere la fiare de călcat și de la mixere la multicookere.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3033 secunde