Gafa incredibilă a unei companii aeriene, față de un client nemulțumit

170
Gafa incredibilă a unei companii aeriene, față de un client nemulțumit - 81fd7af04ea911e497f8efbcedc4dc72-1412757235.jpg

Articole recomandate

Mesajul unei companii aeriene pentru un client nemulțumit a devenit viral pe internet. Compania americană Unite Airlines i-a cerut scuze bărbatului pentru că un avion a plecat făra el, deși se afla la poarta de îmbarcare.  Destinatarul Chris Chmura este numit de trei ori "domnule Om" în mesajul companiei aeriene.

Practic, United Airlines a trimis un e-mail cu un text standard de scuze, omițând să îl personalizeze cu numele clientului nemulțumit.

Scrisoarea a devenit virală după ce bărbatul, care lucrează ca jurnalist în Florida, a postat-o pe Twitter, potrivit "Daily Mail".

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.5447 secunde