Gafa incredibilă a unei companii aeriene, față de un client nemulțumit
Articole recomandate
Raportul Departamentului de Stat al SUA pe 2023: Spitalele, poliția și vămile din România, afectate de corupție
24 Aprilie 2024
Eveniment fericit în familia Simion. Liderul AUR a devenit tătic
24 Aprilie 2024
CEDO condamnă România pentru achitarea a doi ofițeri condamnați pentru crime legate de Holocaust
23 Aprilie 2024
Mesajul unei companii aeriene pentru un client nemulțumit a devenit viral pe internet. Compania americană Unite Airlines i-a cerut scuze bărbatului pentru că un avion a plecat făra el, deși se afla la poarta de îmbarcare. Destinatarul Chris Chmura este numit de trei ori "domnule Om" în mesajul companiei aeriene.
Practic, United Airlines a trimis un e-mail cu un text standard de scuze, omițând să îl personalizeze cu numele clientului nemulțumit.
Scrisoarea a devenit virală după ce bărbatul, care lucrează ca jurnalist în Florida, a postat-o pe Twitter, potrivit "Daily Mail".
Practic, United Airlines a trimis un e-mail cu un text standard de scuze, omițând să îl personalizeze cu numele clientului nemulțumit.
Scrisoarea a devenit virală după ce bărbatul, care lucrează ca jurnalist în Florida, a postat-o pe Twitter, potrivit "Daily Mail".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Marţi, 07 Octombrie 2014
Marţi, 07 Octombrie 2014
Marţi, 07 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Marţi, 07 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014
Miercuri, 08 Octombrie 2014