Avion EgyptAir prăbușit în Mediterană. Un pilot ar fi încercat să stingă un incendiu la bord
Articole recomandate
România intră în Schengen cu 16 aeroporturi și 4 porturi maritime și poate emite vize de scurtă durată
28 Martie 2024
Ministrul Agriculturii, prima reacție în scandalul puilor vopsiţi: "Nu cred că fermierii fac aşa ceva"
28 Martie 2024
Informații obținute de la a doua cutie neagră a zborului MS804 ar arăta că unul dintre cei doi piloți a încercat să stingă un incendiu la bord, cu câteva minute înaintea prăbușirii avionului EgyptAir în Marea Mediterană, relatează, marți, canalul de televiziune francez BFMTV.
Potrivit Le Figaro, care a avut acces la datele conținute în Cockpit Voice Recorder (CVR), găsit la jumătatea lunii iunie, unul dintre cei doi piloți aflați la manșa avionului a încercat să stingă un incendiu cu câteva minute înainte ca aparatul Airbus A320 să se prăbușească în mare cu 66 de pasageri la bord, la 19 mai 2016.
Datele obținute în urmă cu câteva zile de la primul înregistrator, Flight Recorder (FDR), situat în coada avionului, indicau că alertele antifum se declanșaseră înaintea prăbușirii.
"Datele înregistrate confirmă alertele sistemului automatizat de comunicații ale aparatului despre fumul în toalete" și în zona din față a cabinei, a declarat comisia de anchetă, într-un comunicat citat de agerpres.ro. Unele părți ale epavei poartă de altfel urmele unei expuneri la o temperatură ridicată, toate aceste elemente susținând ipoteza declanșării unui incendiu la bord.
Pentru moment, natura și cauzele incendiului nu au putut fi stabilite. Potrivit Le Figaro, aceste noi elemente atestă în schimb că întreruperea brutală a înregistrării din prima cutie neagră nu are legătură cu un eventual incediu. Aparatul ar fi continuat să zboare trei-patru minute după întreruperea FDR, înainte de a se prăbuși.
Rămâne de stabilit dacă acest incendiu a jucat rolul principal în prăbușirea MS804. Au trecut două luni de la catastrofă, dar motivele pentru care aparatul s-a prăbușit între insula Creta și Egipt, după ce dispăruse de pe ecranele radarelor, rămân un mister pentru anchetatorii egipteni. Ipoteza atentatului, privilegiată inițial, a cedat puțin câte puțin teren în favoarea unui incident tehnic.
Noi rămășițe umane au fost descoperite, duminică, în Marea Mediterană, la locul prăbușirii, potrivit BFMTV, citează realitatea.net
Datele obținute în urmă cu câteva zile de la primul înregistrator, Flight Recorder (FDR), situat în coada avionului, indicau că alertele antifum se declanșaseră înaintea prăbușirii.
"Datele înregistrate confirmă alertele sistemului automatizat de comunicații ale aparatului despre fumul în toalete" și în zona din față a cabinei, a declarat comisia de anchetă, într-un comunicat citat de agerpres.ro. Unele părți ale epavei poartă de altfel urmele unei expuneri la o temperatură ridicată, toate aceste elemente susținând ipoteza declanșării unui incendiu la bord.
Pentru moment, natura și cauzele incendiului nu au putut fi stabilite. Potrivit Le Figaro, aceste noi elemente atestă în schimb că întreruperea brutală a înregistrării din prima cutie neagră nu are legătură cu un eventual incediu. Aparatul ar fi continuat să zboare trei-patru minute după întreruperea FDR, înainte de a se prăbuși.
Rămâne de stabilit dacă acest incendiu a jucat rolul principal în prăbușirea MS804. Au trecut două luni de la catastrofă, dar motivele pentru care aparatul s-a prăbușit între insula Creta și Egipt, după ce dispăruse de pe ecranele radarelor, rămân un mister pentru anchetatorii egipteni. Ipoteza atentatului, privilegiată inițial, a cedat puțin câte puțin teren în favoarea unui incident tehnic.
Noi rămășițe umane au fost descoperite, duminică, în Marea Mediterană, la locul prăbușirii, potrivit BFMTV, citează realitatea.net
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 04 Iulie 2016
Luni, 30 Mai 2016
Miercuri, 25 Mai 2016
Miercuri, 25 Mai 2016
Marţi, 24 Mai 2016
Luni, 23 Mai 2016
Vineri, 20 Mai 2016
Vineri, 20 Mai 2016
Duminică, 20 Septembrie 2015