Între 2020 şi 2021, activitatea de conciliere derulată de Centrul de Soluţionare a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a adus multe schimbări de abordare. În aceşti doi ani, consumatorii au trimis peste 4.750 de solici ...
Litigiile bancare dintre clienţi şi instituţiile financiare s-au soluţionat anul acesta prin împăcarea părţilor. Cele mai multe „împăcări” peste 80% s-au realizat cu ajutorul Centrului de Soluţionare Alternativă a Litigi ...
Consumatorii sunt sfătuiți să nu apeleze la instituția care este condusă numai de reprezentanți ai băncilorColegiul de Coordonare a Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) pare că to ...
---- Publicitate ----
Cele mai accesate ştiri
Cuget Liber (https://cugetliber.ro/) folosește cookies pentru a imbunătăți experiența utilizatoriilor noștri. Află mai multe sau Sunt de acord