Industriile mării și-au dat întâlnire la Constanța, la Europort România, cea mai importantă expoziție maritimă găzduită de țara noastră. Ieri, salonul expozițional din incinta Complexului Tenis Club Idu, din Mamaia, deve ...
Potrivit agenției de știri "Yonhap", constructorii de nave sud-coreeni au puternice motive de îngrijorare. Comenzile de construcții noi au scăzut în acest an, pe fondul declinului prelungit al industriei navale mondiale, ...
Marile companii constructoare de nave din Coreea de Sud au suferit pierderi financiare masive în cel de-al treilea trimestru al anului 2015. În mare parte acestea au fost generate de o serie de rezilieri de contracte, da ...
Foamea de lucrători calificați se simte în întreaga economie a județului: în industria navală, industria portuară și cea textilă, în construcții și serviciile pentru populație. Până și fermierii au început să caute cu lu ...
Industria navală asiatică înregistrează o dinamică dramatică în acest an. În primele șase luni din 2015, șantierele navale din China au construit vapoare cu o capacitate totală de 18,53 milioane tdw, cu 6,3% mai mult dec ...
În ședința de astăzi, guvernul urmează să aprobe bugetele de venituri și cheltuieli pe anul 2015 pentru Societatea Comercială "Șantierul Naval 2 Mai"- S.A. și Societatea Comercială "Șantierul Naval Mangalia"- S.A., aflat ...
Deputatul liberal constănțean Mihai Lupu a avut, recent, o declarație politică în care susține că România are nevoie de o in-frastructură puternică, de calitate și, mai ales, foarte bine structurată, în funcție de nevoil ...
Potrivit consultantului Clarkson Research Services, în primele patru luni ale anului 2014, industria navală a Chinei a obținut contracte de construcții noi totalizând 6.030.000 CGT (tone brute compensate), în creștere cu ...
Comenzile de construcții noi înregistrate de șantierele navale din Coreea de Sud s-au redus la jumătate în 2012, comparativ cu anul precedent. Cu toate acestea, industria navală sud-coreeană s-a plasat pe primul loc în c ...
Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și Centrul Român pentru Promovarea Comerțului și Investițiilor Străine, în colaborare cu patronatul din domeniul industriei navale - ANCONAV, au organizat participa ...
Care a fost impactul crizei economice din anii 2009 - 2011 asupra industriei navale românești? Datele de bilanț financiar arată că, pe ansamblu, aceasta a înregistrat o diminuare a volumului de comenzi, fapt ce a condus ...
Industria navală mondială este puternic afectată de turbulențele financiare din zona euro, întrucât cele mai multe comenzi de nave noi sunt lansate de armatorii din Europa. Dificultățile de creditare tot mai mari pe care ...
Asociația Națională a Construc-torilor de Nave (ANCONAV) intenționează să înființeze Centrul Român de Dezvoltare în Construcțiile Navale (RoSDC - Romanian Shipbuilding Development Centre), după modelul Centrului de Tehno ...
Industria navală e o construcție pe valuri. Astăzi se leagănă pe creasta lor, profitabilă și prosperă; mâine coboară în hăul disperării. Are propriul ei ciclu de creștere și descreștere, dar criza economică din 2009 - 20 ...
În data de 7 septembrie 2011, CERONAV organizează la bordul Centrului de Informare și Instruire InfoDanube (portul Comercial Galați, danele 13, 14) seminarul cu tema "Educație competitivă prin acțiuni de cooperare între ...
Industria navală mondială este într-un continuu declin. Potrivit unui raport al lui Clarkson Research Ltd., din Londra, o subsidiară a celui mai mare broker din shipping-ul mondial, numărul lunar al comenzilor de nave no ...
Coreea de Sud este performera anului 2011 pe piața construcțiilor navale, cu cel mai mare portofoliu de comenzi de nave noi. În primul trimestru, ea și-a adjudecat 51,1% din contracte, depășind China.
Interesant este f ...
Situația pe piața internațională a shipping-ului este dramatică. Circa 1.400 de nave sunt trase pe dreapta. 750 dintre ele stau în parcurile reci ale porturilor din Asia, iar 280 ruginesc în porturi din Europa. În acest ...