Twitter a recunoscut! A folosit datele utilizatorilor săi pentru anunțuri publicitare, fără permisiune
Articole recomandate
WhatsApp introduce o modificare importantă, care îi va ajuta pe utilizatori să folosească mai uşor aplicaţia
17 Aprilie 2024
WhatsApp nu va mai funcționa pe zeci de dispozitive. Lista completă a telefoanelor care nu mai acceptă aplicația
01 Aprilie 2024
Twitter a anunțat marți că a ''eșuat'' în fața utilizatorilor atunci când a distribuit datele lor ''partenerilor de publicitate'', fără consimțământul prealabil, relatează miercuri DPA.
Rețeaua de socializare a declarat că a identificat situații în care ''opțiunile de setări (ale utilizatorilor) nu au funcționat corespunzător''.
Compania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicația mobilă din mai 2018, inclusiv codul de țară și acceptul pentru anunțuri, ''chiar dacă nu ne-ați oferit permisiunea pentru a face acest lucru''.
Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afișat utilizatorilor ''anunțuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizați, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea''.
Compania cu sediul în San Francisco a anunțat că aceste probleme au fost rezolvate luni și a adăugat că o anchetă este în curs de desfășura ''pentru a stabili cine ar fi putut fi afectat''.
''Ați avut încredere în noi să vă ascultăm alegerile, iar noi am eșuat. Ne pare rău pentru că acest lucru s-a întâmplat și facem demersuri pentru a ne asigura că nu repetăm o astfel de greșeală", a precizat compania.
Twitter a fost una dintre companiile care, în mai 2018, și-a actualizat termenii serviciilor pentru a respecta noile norme ale Uniunii Europene care reglementează datele și confidențialitatea, cunoscute sub numele de Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
Compania a indicat că este posibil să fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicația mobilă din mai 2018, inclusiv codul de țară și acceptul pentru anunțuri, ''chiar dacă nu ne-ați oferit permisiunea pentru a face acest lucru''.
Twitter a declarat de asemenea că, din septembrie 2018, este posibil să fi afișat utilizatorilor ''anunțuri bazate pe constatările pe care le-am făcut cu privire la dispozitivele pe care le utilizați, chiar dacă nu ne-ați dat permisiunea''.
Compania cu sediul în San Francisco a anunțat că aceste probleme au fost rezolvate luni și a adăugat că o anchetă este în curs de desfășura ''pentru a stabili cine ar fi putut fi afectat''.
''Ați avut încredere în noi să vă ascultăm alegerile, iar noi am eșuat. Ne pare rău pentru că acest lucru s-a întâmplat și facem demersuri pentru a ne asigura că nu repetăm o astfel de greșeală", a precizat compania.
Twitter a fost una dintre companiile care, în mai 2018, și-a actualizat termenii serviciilor pentru a respecta noile norme ale Uniunii Europene care reglementează datele și confidențialitatea, cunoscute sub numele de Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR).
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 02 August 2019
Miercuri, 31 Iulie 2019
Luni, 29 Iulie 2019
Sâmbătă, 27 Iulie 2019
Vineri, 26 Iulie 2019
Joi, 25 Iulie 2019
Miercuri, 24 Iulie 2019
Miercuri, 24 Iulie 2019
Marţi, 23 Iulie 2019
Marţi, 23 Iulie 2019