Twitter a decis. Ce se întâmplă cu publicitatea cu caracter politic
Articole recomandate
WhatsApp introduce o modificare importantă, care îi va ajuta pe utilizatori să folosească mai uşor aplicaţia
17 Aprilie 2024
WhatsApp nu va mai funcționa pe zeci de dispozitive. Lista completă a telefoanelor care nu mai acceptă aplicația
01 Aprilie 2024
Directorul executiv și co-fondatorul Twitter Jack Dorsey a anunțat miercuri că rețeaua socială nu va mai accepta niciun fel de publicitate cu caracter politic, decizie ce va intra în vigoare pe 22 noiembrie, informează AFP și Reuters.
"Am luat decizia de a înceta orice tip de publicitate cu caracter politic pe Twitter la nivel global. Considerăm că audiența mesajului politic ar trebui câștigată, nu cumpărată", a anunțat într-o postare pe Twitter Jack Dorsey.
În timp ce publicitatea pe internet este incredibil de puternică și foarte eficientă pentru agenții de publicitate comerciali, această forță generează riscuri semnificative în politică, unde poate fi folosită pentru a influența voturi ce pot afecta viața a milioane" de persoane, a precizat Dorsey.
El a explicat că un mesaj politic câștigă audiență grație abonamentelor la un cont sau a preluării altor postări."Să plătești pentru a avea audiență elimină această alegere și impune oamenilor mesaje politice perfect optimizate și cu țintă precisă", a apreciat Dorsey, adăugând: "apreciem că această decizie nu trebuie să fie poluată de bani".
Alegerea conducerii Twitter este foarte diferită de cea a Facebook-ului. Mark Zuckerberg a apărat recent decizia publicării de mesaje politice pe rețeaua sa, inclusiv în cazul unor minciuni sau neadevăruri, invocând respectarea libertății de exprimare.
Twitter, la fel ca Facebook sau Google, obține cea mai mare parte a veniturile din publicitate, care poate fi foarte bine direcționată către anumite categorii de public ca urmare a colectării datelor utilizatorilor.
Executivul Twitter a declarat că detaliile complete ale noii politici, precum și excepțiile, vor fi comunicate până pe 15 noiembrie și aplicate începând cu 22 noiembrie. A
"Am luat decizia de a înceta orice tip de publicitate cu caracter politic pe Twitter la nivel global. Considerăm că audiența mesajului politic ar trebui câștigată, nu cumpărată", a anunțat într-o postare pe Twitter Jack Dorsey.
În timp ce publicitatea pe internet este incredibil de puternică și foarte eficientă pentru agenții de publicitate comerciali, această forță generează riscuri semnificative în politică, unde poate fi folosită pentru a influența voturi ce pot afecta viața a milioane" de persoane, a precizat Dorsey.
El a explicat că un mesaj politic câștigă audiență grație abonamentelor la un cont sau a preluării altor postări."Să plătești pentru a avea audiență elimină această alegere și impune oamenilor mesaje politice perfect optimizate și cu țintă precisă", a apreciat Dorsey, adăugând: "apreciem că această decizie nu trebuie să fie poluată de bani".
Alegerea conducerii Twitter este foarte diferită de cea a Facebook-ului. Mark Zuckerberg a apărat recent decizia publicării de mesaje politice pe rețeaua sa, inclusiv în cazul unor minciuni sau neadevăruri, invocând respectarea libertății de exprimare.
Twitter, la fel ca Facebook sau Google, obține cea mai mare parte a veniturile din publicitate, care poate fi foarte bine direcționată către anumite categorii de public ca urmare a colectării datelor utilizatorilor.
Executivul Twitter a declarat că detaliile complete ale noii politici, precum și excepțiile, vor fi comunicate până pe 15 noiembrie și aplicate începând cu 22 noiembrie. A
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 30 Octombrie 2019
Miercuri, 30 Octombrie 2019
Luni, 28 Octombrie 2019
Luni, 28 Octombrie 2019
Duminică, 27 Octombrie 2019
Sâmbătă, 26 Octombrie 2019
Sâmbătă, 26 Octombrie 2019
Sâmbătă, 26 Octombrie 2019
Joi, 24 Octombrie 2019
Miercuri, 23 Octombrie 2019