Facebook introduce abonamentul plătit
Articole recomandate
Google spune că modelul său de AI este capabil să obţină un punctaj de 91% la examenele de licenţă în medicină
25 Martie 2024
Platformele Facebook și Instagram au picat în România
05 Martie 2024
Ce s-a întâmplat cu primul pacient uman căruia medicii i-au implantat un cip cerebral dezvoltat de compania Neuralink
20 Februarie 2024
Din 29 februarie, WhatsApp va fi inaccesibil pentru unele dispozitive
18 Februarie 2024
Șeful Facebook, Mark Zuckerberg, a confirmat recent că utilizatorii rețelei de socializare vor putea să se aboneze curând, contra-cost, pentru a avea acces în cadrul rețelei la conținutul publicațiilor media.
Așadar, Facebook va avea un paywall (plătești pentru a putea citi) în care conținutul publicațiilor va putea fi accesat doar pe bază de abonament, transmite Realitatea.net.
Compania va începe să testeze serviciul de abonamente în interiorul articolelor instant (Instant Articles) în această toamnă. Se pare că această mișcare a lui Zuckerberg este un efort de a recâștiga publicațiile deoarece acesta promite ca "toți banii vor fi direcționați către publicațiile profesioniste. Facebook nu va lua o parte".
Anunțul vine în contextul în care publicații mari, precum The New York Times și The Wall Street Journal, au început să nu mai publice articole în modul instant articles deoarece erau îngrijorați că pierdeau bani fără a câștiga audiență pe Facebook. Așadar, dacă rețeaua va ajuta publicațiile să-și crească veniturile, atunci acestea se vor reîntoarce pe platformă.
În plus, șeful Facebook promite o vizibilitate mai bună în cadrul rețelei sociale pentru publicații. Acesta spune că articolele publicate pe Facebook vor fi însoțite pe viitor de logo-ul publicației.
Compania va începe să testeze serviciul de abonamente în interiorul articolelor instant (Instant Articles) în această toamnă. Se pare că această mișcare a lui Zuckerberg este un efort de a recâștiga publicațiile deoarece acesta promite ca "toți banii vor fi direcționați către publicațiile profesioniste. Facebook nu va lua o parte".
Anunțul vine în contextul în care publicații mari, precum The New York Times și The Wall Street Journal, au început să nu mai publice articole în modul instant articles deoarece erau îngrijorați că pierdeau bani fără a câștiga audiență pe Facebook. Așadar, dacă rețeaua va ajuta publicațiile să-și crească veniturile, atunci acestea se vor reîntoarce pe platformă.
În plus, șeful Facebook promite o vizibilitate mai bună în cadrul rețelei sociale pentru publicații. Acesta spune că articolele publicate pe Facebook vor fi însoțite pe viitor de logo-ul publicației.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 23 August 2017
Miercuri, 23 August 2017
Duminică, 13 August 2017
Luni, 31 Iulie 2017
Vineri, 28 Iulie 2017
Joi, 27 Iulie 2017
Marţi, 18 Iulie 2017
Luni, 17 Iulie 2017
Miercuri, 12 Iulie 2017
Marţi, 18 Iulie 2017