Sport, management, marketing

Specialiști de la Manchester United și FC Barcelona, prezenți în România

197
Specialiști de la Manchester United și FC Barcelona, prezenți în România - specialisti-1538065489.jpg

Articole de la același autor

Începând de astăzi și până duminică, 30 septembrie, la Domeniul Știrbey (Sala "Regina Maria") de lângă București, se desfășoară lucrările conferinței internaționale de business sportiv și networking organizate de Sport Business Chain, a cărei temă este "Monetizarea Sustenabilă a Organizațiilor Sportive".

Participanții vor avea parte de trei zile pline de know-how venit din partea a peste 35 de lideri și antreprenori ai industriei sportive globale și se vor bucura de un networking de primă clasă, alături de unii dintre cei mai importanți actori ai sectorului sportiv est-european.

"Subiectele abordate de speakeri urmăresc să prezinte ultimele trenduri din industrie, studii de caz, exemple practice și planuri de acțiune, astfel încât participarea la conferință să aducă acel plus de valoare atât pentru dezvoltarea personală, cât și profesională a audienței și a organizațiilor pe care aceasta le reprezintă", a declarat, pentru "Cuget Liber", Cosmin Albu, fondator, alături de Teodora Busurcă, al Sport Business Chain.

Cei doi sunt absolvenți ai unei facultăți de Management și Marketing Sportiv, iar după ce au petrecut cinci ani în Anglia, au luat hotărârea de a reveni în România pentru a ajuta la dezvoltarea industriei sportive autohtone.

★ ★ ★

La conferință, și-au anunțat prezența, printre alții: Alex Trickett, Global Head of Sport la Twitter între 2015 și 2017, consultant în materie de digital marketing în industria sportului, având experiență în poziții de conducere la Twitter și BBC Sport, lucrând de-a lungul timpului și cu branduri precum FIFA, UEFA, IOC, Premier League, Manchester United, Manchester City, Liverpool, F1 sau Wimbledon; Maik Matischak, vice-președinte pe Comunicare la NBA EMEA, care gestionează strategia de comunicare și conduce execuția activităților de PR pentru NBA în regiunea EMEA; Simon Chadwick, profesor de Sport Enterprise și co-director al Centrului de Business Sportiv al Universității Salford din Marea Britanie, membru fondator al China Soccer Observatory, iar de-a lungul anilor, a lucrat cu câteva dintre organizațiile sportive de renume, precum FC Barcelona, ATP, Nielsen sau Adidas; Mike Farnan, fost director general al clubului Manchester United, responsabil pentru expansiunea brandului în Asia în cea mai de succes perioadă a clubului, CEO al Redstrike, o agenție internațională de marketing sportiv, al cărei director este Ryan Giggs; Nick Speakman, membru fondator al Social Chain, una dintre cele mai influente agenții digitale din lume, cu clienți precum Universal, Thomas Cook, Apple Music, FIFA sau BBC; Wim Mathues, director de marketing pe Europa de Sud al GfK, membru al juriului în ESA Excellence Awards al European Sponsorship Association în Londra; Adrian Stores, lector pe business sportiv la UCFB (Etihad & Wembley) și Manchester Metropolitan University. A fost reprezentantul FC Barcelona în Turcia, aducând Turkish Airlines ca sponsor al clubului; Diego Valdes, director al Sports Business Institute Barcelona, una dintre cele mai de renume organizații educaționale de sport private din lume, care a oferit training membrilor executivi din organizații precum FIFA, UEFA, Real Madrid, Soccerex; Yves Le Lostecque, director al Unității de Sport din cadrul Comisiei Europene, acesta începându-și cariera în Ministerul Tineretului și Sportului francez. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 22 Septembrie 2018
Stire din Sport : Etapă în deplasare  pentru SSC Farul
Pagina a fost generata in 0.6971 secunde