FC Viitorul Constanța, un brand care se vinde bine

238
FC Viitorul Constanța, un brand care se vinde bine - viitorulhagi-1479391632.jpg

Articole de la același autor

Liga Profesionistă de Fotbal a publicat, astăzi, raportul financiar al echipelor din primul eșalon al fotbalului românesc, în sezonul 2015/2016. În urma contabilizării tuturor informațiilor, a reieșit faptul că Liga 1 a generat aproximativ 56 de milioane de euro.


Suma este reprezentat de biletele de intrare (3%), sponsorizări și publicitate (19%), drepturi de difuzare (40%), venituri UEFA (9%), venituri/subvenții de la autoritățile locale – 20%, alte venituri (9 %).


Cluburile care au înregistrat cele mai mari venituri sunt FC Steaua (8 milioane de euro), urmată de Pandurii Târgu Jiu și ASA Târgu Mureș. Locurile 2 și 3 ale acestui clasament sunt din 2016 în insolvență după pierderea finanțărilor.


Din punct de vedere al veniturilor înregistrate din vânzarea biletelor, topul cluburilor este reprezentat de FC Steaua, FC Dinamo și FC Botoșani, în timp ce, în funcție de veniturile din sponsorizări și publicitate se diferențiază FC Dinamo (peste 1,3 milioane de euro), FC Steaua (aproximativ 1,2 milioane de euro) și Viitorul Constanța (peste 780.000 de euro).


Conform datelor, doar cinci cluburi din Liga I au înregistrat profit net în 2015: FC Viitorul Constanța (1,2 milioane de euro), Gaz Metan Mediaș (520.000 de euro), FC Botoșani (125.000 de euro), Pandurii Târgu Jiu (89.000 de euro) și FC Dinamo București (profit din reducerea datoriilor în insolvență).


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4451 secunde