Unde puteți să faceți reclamații dacă nu aveți căldură
Articole de la același autor
Școlile, "sponsorizate" de părinți. "Stăm cu mâna întinsă la părinți și nu este ok"
18 Septembrie 2018
Munciți, dar neplătiți. Angajați sezonieri, țepuiți de patroni
25 Septembrie 2018
Constănțeni, RADET dă drumul la căldură!
21 Octombrie 2018
Mii de constănțeni trebuie să dea înapoi banii pe subvențiile la căldură
28 Septembrie 2018
Balerinii de la "Oleg Danovski" au ajuns la disperare. "Să vă bată Dumnezeu dacă desființați arta dansului la Constanța!"
13 Octombrie 2018
RADET Constanța are în funcțiune întreaga infrastructură necesară asigurării energiei termice pentru locuitorii municipiului Constanța, în concordanță cu necesitățile impuse de condițiile meteo.
Asociație de proprietari care întâmpină disfuncționalități în asigurarea confortului termic sunt invitate să se adreseze Dispeceratului RADET, care preia sesizările în program non-stop la numerele de telefon: 0341.461.000 și 0241.616.792, sau pe adresa de email dispecerat.central@radet-constanța.ro, astfel încât echipele de intervenții ale regiei să acționeze în cel mai scurt timp.
Pentru susținerea serviciului de termoficare, RADET invită toți consumatorii care au facturile neachitate șă facă efortul să își onoreze obligațiile de plată, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu combustibil a CET Palas.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 10 Noiembrie 2018
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Sâmbătă, 27 Octombrie 2018
Joi, 25 Octombrie 2018
Luni, 22 Octombrie 2018
Joi, 18 Octombrie 2018
Miercuri, 17 Octombrie 2018
Miercuri, 03 Octombrie 2018
Marţi, 02 Octombrie 2018