Solicitarea ajutoarelor de deces se face numai prin poștă sau prin e-mail

de Mirabela ȘERBĂNESCU Marţi, 07 Aprilie 2020 187
Până acum, rudele persoanelor care decedau erau nevoite să se deplaseze la Casa Județeană de Pensii Constanța pentru a încasa ajutoarele de deces. De când cu starea de urgență, pentru a proteja starea de sănătate a beneficiarilor, dar și pentru a preveni răspândirea noului coronavirus, a fost schimbată procedura de depunere a cererii și a documentației prevăzute de lege pentru achitarea ajutoarelor de deces.



Astfel, cererea-tip și documentele necesare se vor depune doar prin poștă sau prin e-mail, cu indicarea unui număr de telefon de contact.


În acest scop, CJP a afișat, deja, pe pagina proprie de internet modelul de cerere, lista documentelor necesare și datele de contact la care poate fi transmisă documentația. De reținut, în această perioadă nu se mai solicită documentele originale. Apoi, în funcție de opțiunea solicitantului, plata ajutoarelor de deces se va face prin mandat poștal, la domiciliul solicitantului sau în contul bancar, în situația în care cererea va fi însoțită de un extras de cont al solicitantului.


Taguri

Alte ştiri din sectiunea Social

Ultima oră

Titlurile zilei