RATC. Reclamații non-stop la Telefonul Călătorului
570
Articole de la același autor
UN NOU COD PORTOCALIU DE VISCOL, LA CONSTANȚA! Ne așteaptă ore bune de ninsoare puternic viscolită
27 Februarie 2018
TOATE ȘCOLILE DIN JUDEȚUL CONSTANȚA, ÎNCHISE!
24 Februarie 2018
Investitorii "mușcă" iar din Parcul Tăbăcărie. Vor fi construite blocuri de opt etaje
27 Ianuarie 2018
IMAGINI ORIBILE! ȘOARECE ÎN GALANTARUL DE CARNE, LA SUPERMARKET
27 Februarie 2018
Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța îi informează pe călători că, pentru orice reclamație, nemulțumire privind calitatea serviciilor sau probleme întâmpinate în trafic, pot face sesizări la Telefonul Călătorului – 0241/694.960, cu program non-stop. De asemenea, pot fi trimise reclamații pe adresa de mail [email protected] sau pe pagina de facebook - Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța.
"Vă asigurăm că vom răspunde la absolut toate cererile, reclamațiile sau sugestiile dumneavoastră. Avem nevoie de ajutorul permanent al cetățenilor pentru îmbunătățirea serviciilor de transport public de persoane din municipiul Constanța", precizează reprezentanții RATC.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Miercuri, 21 Martie 2018
Marţi, 20 Martie 2018