Noi măsuri la RAJA pentru limitarea răspândirii infecției cu Covid-19

290
Noi măsuri la RAJA pentru limitarea răspândirii infecției cu Covid-19 - noimasuriraja-1584373941.jpg

Articole de la același autor

Conducerea companiei de apă, RAJA S.A., a dispus noi măsuri de protecție a securității și sănătății personalului, dar și a abonaților, ce presupun schimbarea modului de lucru cu publicul, după ce a fost decretată starea de urgență.

Astfel, începând de astăzi, în întreaga arie de operare, programul structurilor care implică relații cu publicul se va desfășura fără interacțiunea directă a angajaților RAJA cu persoanele din afara societății. "În acest sens, clienții noștri au la dispoziție variante electronice sau telefonice pentru diferite operațiuni și asistență. Le recomandăm acestora să ne contacteze pe adresele de e-mail, prin formularul de sesizări, sugestii sau reclamații online și la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul RAJA www.rajac.ro. Excepție fac casieriile RAJA, care vor avea program normal de lucru cu publicul. În acest sens, facem apel către toți clienții societății să evite crearea de cozi/aglomerație și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 m", precizează reprezentanții RAJA.

Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, șapte zile din șapte, pentru informații, reclamații, transmiterea consumului de apă, etc.

"Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor La doi Pași și la unitățile bancare. Conducerea societății a luat măsura asigurării funcțiilor esențiale în peste 100 de puncte de lucru, prin muncă în condiții de izolare, în vederea furnizării serviciului esențial – apă potabilă, pentru populația din întreaga arie de activitate. Suntem pregătiți să facem față tuturor provocărilor generate de răspândirea Covid-19 și să asigurăm continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare pentru toți consumatorii", mai subliniază reprezentanții RAJA.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.1573 secunde