Linie telefonică disponibilă non-stop pentru pacienți

121

Articole de la același autor

Încă din 2013, pacienții din România au la dispoziție o linie telefonică gratuită pentru a semnala rapid încălcările grave de drepturi din sistemul de sănătate. Mai nou, a avut loc și lansarea unui număr destinat bolnavilor de hepatită sau al celor ce doresc să se testeze pentru o suferință hepatică.

De luni până vineri, în intervalul orar 10.00 - 16.00, un operator va fi la dispoziția apelantului, oferindu-i sfaturi și informații utile, în limita competențelor sale, la numărul de telefon 0268.47.44.00.

Inițiativa aparține Asociației Pacien-ților cu Afecțiuni Hepatice din România. Pacientul care va utiliza acest număr de telefon va primi un răspuns în maximum 72 de ore, chiar și în cazul în care este vorba de o problemă mai complexă ce necesită un consult cu un specialist ce colaborează cu asociația.

În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.0177 secunde