În loc de demisie, Corina Martin a plecat la Berlin, la Târgul de Turism
Articole de la același autor
Cum să plătești un impozit pe clădiri de douăzeci de ori mai mic, cu o singură declarație
19 Ianuarie 2016
Vreme însorită și maxime de 7 grade Celsius, astăzi, la Constanța
14 Ianuarie 2016
Liber la Danone și Muller? Preferăm lactatele Brădet!
02 Martie 2016
FENOMEN METEO NEOBIȘNUIT LA CONSTANȚA! A PLOUAT CU NISIP!
01 Martie 2016
Îngropați în betoane, pe malul mării. Cum construiesc șmecherii Constanței bloc după bloc
03 Martie 2016
VINE URGIA! ANM AVERTIZEAZĂ: NINSORI ABUNDENTE LA CONSTANȚA
14 Ianuarie 2016
În plin scandal cu hotelierii, Asociația Litoral - Delta Dunării împarte materiale de promovare a stațiunii Mamaia tocmai agenților economici din… Mamaia. Asociațiile patronatelor din Mamaia și de pe litoral au cerut încă de zilele trecute dizolvarea Asociației Litoral - Delta Dunării și demisia președintei Corina Martin.
Cu toate acestea, Corina Martin își vede în continuare de treabă și a demarat distribuirea de materiale de promovare și totem-uri Mamaia Style. Seturile de promovare pe care le primesc, pentru prima oară, hotelierii din Mamaia includ, pe lângă totem-ul Mamaia Style, broșura generală a stațiunii, în limbile română, engleză, ebraică, italiană, germană, turcă, pliantul de promovare a Cluburilor din Mamaia (nightlife), pliantul cu Calendarul de evenimente ale verii 2016, pixuri inscripționate cu logo-ul Mamaia Style și DVD-uri cu filmul oficial al stațiunii.
Potrivit reprezentanților ALDD, toate aceste materiale de promovare au fost realizate din bugetul provenit din taxa de promovare a stațiunii Mamaia - Sat Vacanță, într-un proiect aprobat și realizat de membrii Comisiei Taxa Promovare Mamaia, comisie ce funcționează în cadrul ALDD, din care fac parte agenții economici din stațiunea Mamaia și Satul de Vacanță.
De asemenea, în această perioadă, reprezentanții ALDD se află la Berlin, la Târgul de Turism, acolo unde promovează litoralul și Delta Dunării. Potrivit acestora, la Berlin, cea mai solicitată destinație din sud-estul țării noastre este Delta Dunării.
Cu toate acestea, Corina Martin își vede în continuare de treabă și a demarat distribuirea de materiale de promovare și totem-uri Mamaia Style. Seturile de promovare pe care le primesc, pentru prima oară, hotelierii din Mamaia includ, pe lângă totem-ul Mamaia Style, broșura generală a stațiunii, în limbile română, engleză, ebraică, italiană, germană, turcă, pliantul de promovare a Cluburilor din Mamaia (nightlife), pliantul cu Calendarul de evenimente ale verii 2016, pixuri inscripționate cu logo-ul Mamaia Style și DVD-uri cu filmul oficial al stațiunii.
Potrivit reprezentanților ALDD, toate aceste materiale de promovare au fost realizate din bugetul provenit din taxa de promovare a stațiunii Mamaia - Sat Vacanță, într-un proiect aprobat și realizat de membrii Comisiei Taxa Promovare Mamaia, comisie ce funcționează în cadrul ALDD, din care fac parte agenții economici din stațiunea Mamaia și Satul de Vacanță.
De asemenea, în această perioadă, reprezentanții ALDD se află la Berlin, la Târgul de Turism, acolo unde promovează litoralul și Delta Dunării. Potrivit acestora, la Berlin, cea mai solicitată destinație din sud-estul țării noastre este Delta Dunării.
Comentează știrea
DODO
10 martie 2016
pai...
Sa nu uitam ca tot cei din Mamaia au facut-o ceea ce este ,ca de ... era din gasca lui Mazare si trebuia curtata ! acum ca s-a surpat temelia ( Radu si Polarisul ) ce sinteti asa blegi si nu-i dati un sut in...ca aveti unde. Si la tirg cu ce bani a plecat ???
adevar
10 martie 2016
adevar
Oameni normali la cap nu merg in Constanta unde au fost sechestrate straine si abuzate. Lupul nu si schimba caracterul.acolo unde exista agresiuni cum este Constanta exista doar bolnavi psihici
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 24 Februarie 2016
Marţi, 08 Martie 2016
Luni, 07 Martie 2016
Luni, 07 Martie 2016
Sâmbătă, 05 Martie 2016
Sâmbătă, 27 Februarie 2016
Sâmbătă, 20 Februarie 2016
Joi, 10 Martie 2016
Vineri, 04 Martie 2016
Vineri, 26 Februarie 2016