În ce condiții se pot face reclamații la Protecția Consumatorului

468
În ce condiții se pot face reclamații la Protecția Consumatorului - sesizariconsumatori-1486908519.jpg

Articole de la același autor

În cazul în care o persoană sau un grup de persoane se declară nemulțumite de calitatea anumitor produse achiziționate, se pot face reclamații la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Trebuie precizat, însă, că petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiționarului nu se iau în considerare și se clasează.

Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediul Protecției Consumatorilor din județul Constanța, din strada Ion Nenițescu nr. 121 bis.

Conform prevederilor legale, reclamațiile și sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.

Reclamațiile/sesizările vor fi rezolvate în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu condiția ca acestea să fie însoțite de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanță, contract, certificat de garanție sau alte documente, după caz. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6075 secunde