Cum pot cere ajutor medical vârstnicii nevoiași din Constanța
219
Articole de la același autor
Nunta la Constanța, calvarul mirilor. "Restaurantele fac rezervări și cu doi ani înainte!"
13 Ianuarie 2016
COD PORTOCALIU DE NINSORI ABUNDENTE ȘI VISCOL, LA CONSTANȚA!
15 Ianuarie 2016
Cum se obține viza de flotant
22 Ianuarie 2016
De la ce vârstă pot lucra minorii cu carte de muncă
02 Februarie 2016
Persoanele vârstnice vulnerabile și cu posibilități materiale reduse din București și județele Ilfov, Buzău și Constanța vor beneficia de un sistem unic de tele-asistență, numit "Butonul Roșu".
Acesta este un serviciu complementar celui de urgență și este special conceput pentru vârstnicii care suferă de diferite probleme de sănătate, cum ar fi anxietate, boli cronice, accidente vasculare cerebrale etc.
Prin intermediul unei brățări tip ceas, din silicon medical, dotată cu un buton roșu de panică, rezistentă la apă și conectată wireless la un telefon cu taste mari, ce este conectat la o rețea de telefonie mobilă sau fixă, vârstnicii pot semnala o situație de urgență prin apăsarea butonului roșu.
Acest semnal este transmis automat către un dispecerat, iar un dispecer va procesa informațiile primite prin dispozitivul mobil.
Sistemul "Butonul Roșu" vizează rezolvarea unor probleme frecvent întâlnite în cazul persoanelor vârstnice, potrivit reprezentanților uneia dintre asociațiile care implementează proiectul, respectiv: servicii sociale și medicale subdezvoltate comparativ cu numărul de vârstnici în nevoie din București, Ilfov, Buzău și Constanța; un număr mare de vârstnici cu posibilități materiale reduse și fără aparținători, cu o stare de sănătate precară; lipsa serviciilor complementare pentru vârstnici după finalizarea celor 90 de zile suportate de CNAS și accesul limitat la servicii medicale și sociale pentru vârstnicii din mediul rural.
Acesta este un serviciu complementar celui de urgență și este special conceput pentru vârstnicii care suferă de diferite probleme de sănătate, cum ar fi anxietate, boli cronice, accidente vasculare cerebrale etc.
Prin intermediul unei brățări tip ceas, din silicon medical, dotată cu un buton roșu de panică, rezistentă la apă și conectată wireless la un telefon cu taste mari, ce este conectat la o rețea de telefonie mobilă sau fixă, vârstnicii pot semnala o situație de urgență prin apăsarea butonului roșu.
Acest semnal este transmis automat către un dispecerat, iar un dispecer va procesa informațiile primite prin dispozitivul mobil.
Sistemul "Butonul Roșu" vizează rezolvarea unor probleme frecvent întâlnite în cazul persoanelor vârstnice, potrivit reprezentanților uneia dintre asociațiile care implementează proiectul, respectiv: servicii sociale și medicale subdezvoltate comparativ cu numărul de vârstnici în nevoie din București, Ilfov, Buzău și Constanța; un număr mare de vârstnici cu posibilități materiale reduse și fără aparținători, cu o stare de sănătate precară; lipsa serviciilor complementare pentru vârstnici după finalizarea celor 90 de zile suportate de CNAS și accesul limitat la servicii medicale și sociale pentru vârstnicii din mediul rural.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 11 Noiembrie 2015
Luni, 13 Iulie 2015
Miercuri, 20 Mai 2015
Luni, 14 Octombrie 2013
Luni, 01 Octombrie 2012
Vineri, 30 Octombrie 2015
Miercuri, 09 Septembrie 2015
Miercuri, 01 Iulie 2015
Joi, 29 Mai 2014
Miercuri, 04 Decembrie 2013