Celulă de criză la RAJA, pentru a asigura furnizarea apei către consumatori

215
Celulă de criză la RAJA, pentru a asigura furnizarea apei către consumatori - celuladecrizaraja1-1584050184.jpg

Articole de la același autor

Conducerea companiei de apă RAJA SA a anunțat că au fost luate măsurile necesare pentru a asigura fără probleme furnizarea apei către consumatorii din județul Constanța. 


"Ținând cont de deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, referitoare la aplicarea măsurilor de protecție împotriva răspândirii virusului Covid-19, RAJA SA a luat toate măsurile necesare pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada următoare. La nivelul societății, a fost activată o Celulă de Criză care realizează 24/24 prevenția și prelucrează cu toți angajații măsurile actualizate emise la nivel național. Totodată, membrii celulei urmăresc respectarea cu strictețe a procedurilor interne privind virusul Covid-19", precizează reprezentanții RAJA. 


Potrivit acestora, a fost realizat stocul necesar cu materiale consumabile și piese de schimb pentru asigurarea operării și întreținerii instalațiilor de tratare a apei și a rețelelor de distribuție, iar laboratoarele de încercări apă potabilă și apă uzată au fost dotate cu reactivii necesari în vederea efectuării încercărilor fizico-chimice și bacteriologice pentru o perioadă de minimum șase luni. 


Contactul cu clienții, restricționat 
În perioada care urmează, RAJA anulează Programul de audiențe ale conducerii societății. De asemenea, Biroul de relații cu clienții va restricționa contactul direct cu abonații, aceștia putând lua legătura cu angajații biroului la numărul de telefon 0241/924, tastele 4, 5 sau 6, de luni până vineri, între orele 8 și 16.00 sau pe adresa de e-mail [email protected]
Birourile Contracte, Facturare, Avize și Juridic, de la nivelul întregii arii de operare, își vor reduce programul de lucru începând de astăzi, de luni până vineri, între orele 9 și 12. 


"Casieriile RAJA vor avea program normal de lucru, însă facem apel către toți clienții să evite aglomerația și să mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur", fac un apel cei de la RAJA. 


Facturile pot fi achitate și online, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin  transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor "La doi Pași" și la unitățile bancare. 


Pentru limitarea răspândirii virusului, RAJA igienizează în permanență suprafețele spațiilor de lucru și a prevăzut la toate intrările materiale igienizante. 


"În vederea protecției proprii, dar și pentru a-i proteja pe cei din jur de contactarea virusului Covid-19, sfătuim clienții societății să apeleze la variantele electronice sau telefonice puse la dispoziție pentru orice problemă întâmpinată. În plus, aceștia pot utiliza cu încredere platforma online Contul meu RAJA, unde se poate verifica și transmite online consumul de apă, se poate vizualiza soldul de client la zi, poate fi efectuată plata facturilor și se poate activa factura electronică, 24 de ore din 24, șapte zile din șapte. Reamintim tuturor abonaților RAJA că una dintre principalele reguli de urmat pentru a se proteja de virusul Covid-19  este spălarea în mod repetat a mâinilor cu apă și săpun! De aceea, societatea noastră a luat toate măsurile pentru a asigura furnizarea apei în regim continuu și în condiții de siguranță", subliniază reprezentanții RAJA. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 1.6964 secunde