Casa de Pensii Constanța a acordat peste 2.100 de ajutoare de deces
Articole de la același autor
CORONAVIRUS / Cine este pacientul constănțean aflat în stare critică, la Terapie Intensivă
04 Aprilie 2020
Cadrele medicale constănțene, la datorie! "Nu avem medici bolnavi și nici demisionari"
02 Aprilie 2020
Măsuri luate la Constanța împotriva răspândirii COVID-19
04 Aprilie 2020
UPDATE / Ministrul Sănătății, declarații la Constanța: "Nu vrem ca situația de la Suceava să se mai repete!"
04 Aprilie 2020
Atenție! Se oprește căldura în Constanța
24 Aprilie 2020
Constănțenii urlă de durere! Unde tratăm urgențele stomatologice
23 Aprilie 2020
Până la acest moment, Casa Județeană de Pensii (CJP) Constanța a acordat un număr de 2.186 de ajutoare de deces, cele mai multe fiind înregistrate în lunile februarie și martie. Reamintim că rudele celor care au trecut în lumea celor drepți încasează, de la începutul acestui an, suma de 5.429 lei. În ceea ce privește procedura de obținere a ajutorului de înmormântare pentru angajați, aceasta este identică cu cea pentru obținerea ajutorului de deces pentru pensionari. Astfel, în cazul decesului asiguratului sau al pensionarului, beneficiază de ajutor de deces o singură persoană, care face dovada că a suportat cheltuielile ocazionate de deces și care, după caz, poate fi soț supraviețuitor, copil, părinte, tutore, curator sau, în lipsa acestora, orice persoană care face această dovadă (cu factură de sicriu, factură pânză).
Cererile de acordare a ajutorului de deces, atât pentru pensionari, cât și pentru angajați, se pot depune de luni până vineri, la ghișeul 6, de la parterul CJP Constanța.
Actele necesare sunt următoarele: cerere tip și declarație privind protecția datelor, formulare care se pot achiziționa de la xeroxul din incintă sau pot fi descărcate de pe site-ul CJP. La acestea se adaugă dovada suportării cheltuielilor de înmormântare pe numele solicitantului, în original, actul de identitate al acestuia, precum și certificatul de deces al pensionarului sau asiguratului, în original și copie. În plus, pentru asigurați, mai este necesară o adeverință eliberată de angajator, care să ateste calitatea de asigurat la data decesului, precum și un raport de salariat REVISAL.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 15 Mai 2020
Joi, 14 Mai 2020
Marţi, 07 Aprilie 2020
Marţi, 19 Mai 2020
Luni, 04 Mai 2020
Sâmbătă, 11 Aprilie 2020
Marţi, 31 Martie 2020
Miercuri, 18 Martie 2020
Luni, 16 Martie 2020