Care este procedura privind transferul dosarului de pensie

589
Care este procedura  privind transferul dosarului de pensie - transferpensie-1529849526.jpg

Articole de la același autor

În cazul în care este necesar acest lucru, dosarul de pensie se poate transfera dintr-un județ într-altul. În această situație, au declarat reprezentanții Casei Județene de Pensii (CJP), solicitantul trebuie să facă o cerere, la care va anexa o copie a actului său de identitate din care rezultă noua adresă și un cupon de pensie.

Cererea se va înregistra apoi la casa de pensii unde se află în prezent în evidență. De precizat că solicitantul poate fi persoana îndreptățită, precum și mandatarul, desemnat prin procură specială.

Transferul dosarului se va face către casa de pensii aferentă noului domiciliu, iar aceasta din urmă va emite o nouă decizie de pensie, luând astfel în evidență dosarul respectiv.

În situația transferului dosarului de pensie, conform procedurilor de comunicare la plată, casa teritorială care înregistrează acest dosar în evidențele sale are obligația să verifice dosarul administrativ, venit prin transfer, să valideze punctajul mediu anual și să comunice la plată pentru a se achita drepturile de pensie pensionarului în cauză.

Referitor la plata drepturilor de pensie, aceasta se va efectua, în continuare, de către casa expeditoare pentru o perioadă de încă trei luni calendaristice, prin mandate poștale cu dungă albastră, la noua adresă de domiciliu.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Luni, 23 Aprilie 2018
Stire din Social : Când se achită pensiile
Pagina a fost generata in 0.662 secunde