Când va fi gata Podul IPMC

1478
4

Articole de la același autor

Podul IPMC din zona industrială a rezistat, ani la rând, la limită. Pasat de la o instituție la alta, nimeni nu a vrut să-i poarte de grijă și să-l reabiliteze. Când au început să cadă grinzile, unii s-au gândit să-l închidă, dar, până la urmă, nu s-au putut lipsi de el. 


În cele din urmă, Compania Națională de Drumuri și Poduri s-a apucat de treabă și l-a introdus într-un program de reabilitare. Lucrările au început în ianuarie 2014 și, deși ar fi trebuit să fie gata spre sfârșitul lunii iunie, încă mai durează. În prezent, o bucată de pod lipsește, ceea ce cu siguranță va mai amâna inaugurarea sa cel puțin câteva săptămâni. 


Podul a avut o istorie zbuciumată, nici autoritățile locale, nici cele naționale nedorind să îl preia în administrare. În cele din urmă, Ministerul Transporturilor a alocat bani pentru refacerea structurii podului și punerea sa în siguranță. O expertiză comandată de Primăria Constanța a arătat, la un moment dat, că pasajul rutier nu mai poate suporta traficul greu și toate ma-șinile de mare tonaj și tirurile care circulau către port au fost redirecțio-nate pe podul de la Butelii. 


Este nevoie și de reabilitarea  podului de la Butelii 
Acum, autoritățile locale sunt îngrijorate de starea acestuia din urmă, având în vedere sarcinile la care a fost supus în ultimii ani. De altfel, viceprimarul Constanței, Decebal Făgădău, își anunța, recent, intenția ca, imediat după finalizarea lucrărilor la Pasajul Filimon și inaugurarea podului IPMC, să demareze reabilitarea podului de la Butelii. Se pare însă că aceasta nu se va face până anul următor. 


"Din păcate, având în vedere tensiunile cu licitațiile din ultima perioadă, probabil că vom fi nevoiți să amânăm reabilitarea podului de la Butelii pentru anul următor. Vom discuta în 2015 despre aceste lucrări", a declarat, pentru "Cuget Liber", viceprimarul Decebal Făgădău. 


Deocamdată, este important să se finalizeze cât mai repede podul IPMC, astfel încât să poată prelua traficul greu. Lucrările constau în reabilitarea în totalitate a pasajului, refacerea zonelor de beton degradat, refacerea struc-turii, asfaltare și montarea de borduri înalte. Valoarea lucrărilor se ridică la peste nouă milioane de lei. 


Reprezentanții CNADNR susțin că podul ar putea fi gata și inau-gurat complet în luna august. 


Comentează știrea

admirator
9 iulie 2014
iar mintiti?

podul de la IPMC a fost al municipiului si Mazare nu a vrut sa-l repare din banii orasului. S-a luat la cearta cu Guvernul Boc, sa il repare ei, desi era in ograda Primariei. Scxandalul a tinut cativa ani buni, fara ca mitocanul sa fie interesat de pod. Acum, il repara Guvenrul PSD, dupa ce a preluat (cu acte oficiale) podul de la Primarie in responsabilitatea lor. Asa obiectivism jurnalsitic, mai rar, neicusorule! De ce il acoperiti pe Mazare? Va plateste? A cumparat -pe sest- ziarul? Va e frica de el? Spuneti, nu va sfiiti!

ct
9 iulie 2014
mazare e primar la cta

''Când au început să cadă grinzile, unii s-au gândit să-l închidă, dar, până la urmă, nu s-au putut lipsi de el.'' -- auzi formulare in articol , unii! Parca erati independenti si nu aveti mama si tata , dar numai puteti sa ziceti MAZARE ! scuze citeam pe TELEGRAF !

Comunistu'
9 iulie 2014
Ma tampitule !

Ma tampitule, se vede pa ( nu "pe") tine ca suferi de pmpita, basescism agaravant si si prostie cronica. Problema podului se pune de vreo 20 de ani timp in care s-a plimbat de ministerul transporturilor( cu M mic), la consiliul judetean, primarie si acum iar la minister. Mazare a vrut sa-l repare de vre-o 2 ori dar, tebuia sa aiba podul in proprietate sau administrare, lucru pe care n-a vrut sa-l accepte misterul, altfel il lua DNA ptr deturnare de fonduri. Asa ca, in prostia ta , ar fi bine sa-ti tii gura sau daca nu poti sa ti-o umpli cu f....le.

Răspuns la: iar mintiti?
Adăugat de : admirator, 9 iulie 2014
podul de la IPMC a fost al municipiului si Mazare nu a vrut sa-l repare din banii orasului. S-a luat la cearta cu Guvernul Boc, sa il repare ei, desi...
cc
10 martie 2015
c

Reparatia podului a durat 10 ani.Intentionat au facut asta ca sa se strice si cel de la butelii.Voi stiti cat a costat reparatia?cu banii aia se mai faceau 3 poduri.Asta este o lectie de economi.Asa se spala banii legal.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.4065 secunde