Decizie a Ministerul Sănătății, după numeroasele cazuri de MEDICI FALȘI, apăruți în România
Articole recomandate
Medic: "Modul în care ne raportăm la mâncare este o oglindă a relaţiei pe care o avem cu noi"
13 Aprilie 2024
Transplant hepatic pentru mama a patru copii: "Pacienta nu ştia că are probleme medicale..."
01 Aprilie 2024
Fiica lui Mihai Stoica, mărturisiri emoţionante despre lupta cu cancerul, la o vârstă atât de fragedă
26 Martie 2024
Ministerul Sănătății a pus în dezbatere publică un proiect de ordin care prevede ce documente sunt necesare în vederea exercitării profesiei de medic, medic stomatolog și farmacist pe teritoriul României, în cadrul unităților sanitare publice și private.
Proiectul de lege prevede că, pentru a-și desfășura profesia, unitățile sanitare vor solicita medicilor documente, printre care: diploma de licență, certificatul de medic specialist sau primar, documente privind schimbarea numelui, certificatul de membru al organizației profesionale cu viza pe anul în curs.
"În ultima perioadă, Ministerul Sănătății s-a confruntat cu o serie de situații privind exercitarea activităților de medic, respectiv de medic stomatolog în unități sanitare publice sau private de către persoane neautorizate sau care nu îndeplinesc condițiile legale pentru exercitarea profesiei. În acest sens, am elaborat alăturatul Proiect de Ordin privind condițiile necesare în vederea exercitării profesiei de medic, medic stomatolog și respectiv farmacist pe teritoriul României în cadrul unităților sanitare publice și private", se arată în referatul de aprobare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!