Proiectul „Excelență în sectorul public”, pus în aplicare la Primăria Agigea

de Carmen MOCANU Sâmbătă, 07 Decembrie 2013 171
Reprezentanții Primăriei Agigea au făcut, vineri, publice activitățile desfășurate de comună, în primul semestru de la implementarea proiectului „Excelență în sectorul public”.

Astfel, două persoane au participat la prima Reuniune a Comitetului de Organizare din cadrul proiectului unde li s-au prezentat în detaliu celor prezenți activitățile ce trebuie derulate pentru implementarea proiectului. De asemenea, s-au discutat aspectele financiare specifice pentru fiecare stat partener, s-a stabilit componența Comitetului de Organizare precum și data la care va avea loc programul comun de training.

Totodată, potrivit raportului, în luna septembrie, trei persoane din cadrul Primăriei comunei Agigea au participat la Programul comun de formare pentru implementarea modelului - Cadrul Comun de Autoevaluare a Modului de Funcționare a Instituțiilor Publice (CAF) obținând la finalul acestuia diploma de experți în implementarea modelului CAF.

Tot în cadrul acestui proiect, în luna noiembrie s-a organizat instruirea personalului din cadrul Primăriei comunei Agigea care va fi responsabil cu implementarea CAF la nivelul instituției. În prezent, implementarea modelului CAF la nivelul Primăriei Agigea este în proces de desfășurare.

Pe de altă parte, conform cererii de finanțare comuna Agigea trebuie să realizeze trei campanii de promovare a proiectului respectând elementele de identitate vizuală pentru Programul Operațional Comun Marea Neagra 2007-2013.

Drept urmare, în luna noiembrie comuna Agigea a publicat două comunicate de presă anunțând lansarea proiectului, iar primarul comunei Agigea, Cristian Cîrjaliu, a participat la o emisiune radio unde a dat detalii privind proiectul „Excelență în sectorul public”.

„Excelență în sectorul public” este un proiect finanțat de Uniunea Europeană în cadrul Programului Operațional Comun Marea-Neagră 2007-2013.

Proiectul este realizat de un parteneriat format din șapte state situate în Bazinul Mării Negre: Municipalitatea Paggaion(Grecia) - aplicantul, Agenția Regională pentru Cooperare și Dezvoltare (Bulgaria), Primăria Sile (Turcia), Comuna Agigea (Romania), Pretura Ciocana (Republica Moldova),Asociația Absolvenților Academiei de Administrație Publică afiliată cabinetului Președintelui Republicii Moldova (Republica Moldova), Serviciul Civil al Republicii Armenia(Armenia), Agenția pentru Cooperare transfrontalieră Euroregiunea „Dunărea de Jos” (Ucraina).

Scopul proiectului îl reprezintă creșterea capacității administrative a sectorului public din zona eligibilă a programului. 

Taguri

Alte ştiri din sectiunea Politică

Ultima oră

Titlurile zilei