"Campania electorală între mit și realitate", seminar organizat de ALDE Constanța
Articole recomandate
Primarul Iulian Soceanu: „Mulțumesc celor 1300 de cetățeni care au semnat pentru mine!”
26 Aprilie 2024
Felicia Ovanesian a intrat oficial în cursa pentru Primăria Constanţa. Și-a depus candidatura independentă la BEM
26 Aprilie 2024
Horia Constantinescu și candidații pentru Consiliul Local Constanța și-au depus candidaturile pentru alegerile locale
26 Aprilie 2024
Locuințe pentru tineri, construite de Primăria Mangalia
26 Aprilie 2024
Zilele trecute, la sediul ALDE Constanța s-a desfășurat seminarul "Campania electorală între mit și realitate" susținut de Răzvan Pantelimon, lector univ. dr. la Facultatea de Istorie și Științe Politice, Universitatea "Ovidius", Constanța.
Prin intermediul acestui seminar, organizatorii și-au propus abordarea generalizată a tehnologiilor electorale utilizate în spațiul românesc din perspectiva experienței universale în domeniu.
Temele de discuție propuse de lector univ. dr. Răzvan Pantelimon spre o dezbatere interactivă au vizat formarea echipei electorale, responsabilitățile funcționale ale membrilor staff-ului și direcțiile principale de activitate, strategia campaniei electorale, regulile elaborării planului și graficul campaniei electorale și fundraisingul sau acumularea de fonduri.
"Pe măsură ce campaniile electorale se profesionalizează, marketingul politic a devenit o temă importantă în cadrul specialiștilor, dar, din ce în ce mai mult și a publicului. Există numeroase studii cu privire la diferitele strategii de marketing politic ce pot fi utilizate într-o campanie politică sau
electorală. Totuși, acestea reprezintă mai mult decât simple teorii și
definiții și fiecare campanie electorală are un anumit specific, dincolo
de clasica diferențiere dată de scopul alegerilor. Diversitatea este
dată de contextele politice diferite, dar mai ales de caracteristicile
locale", au spus organizatorii.
Evenimentul "Campania electorală între mit și realitate" face parte din seria seminarelor politice care debutează în cadrul campaniei "Școala politică de la Marea Neagră" inițiată de ALDE Constanța, acțiune care se va desfășura pe întreg parcursul anului 2019.
Prin intermediul acestui seminar, organizatorii și-au propus abordarea generalizată a tehnologiilor electorale utilizate în spațiul românesc din perspectiva experienței universale în domeniu.
Temele de discuție propuse de lector univ. dr. Răzvan Pantelimon spre o dezbatere interactivă au vizat formarea echipei electorale, responsabilitățile funcționale ale membrilor staff-ului și direcțiile principale de activitate, strategia campaniei electorale, regulile elaborării planului și graficul campaniei electorale și fundraisingul sau acumularea de fonduri.
"Pe măsură ce campaniile electorale se profesionalizează, marketingul politic a devenit o temă importantă în cadrul specialiștilor, dar, din ce în ce mai mult și a publicului. Există numeroase studii cu privire la diferitele strategii de marketing politic ce pot fi utilizate într-o campanie politică sau
electorală. Totuși, acestea reprezintă mai mult decât simple teorii și
definiții și fiecare campanie electorală are un anumit specific, dincolo
de clasica diferențiere dată de scopul alegerilor. Diversitatea este
dată de contextele politice diferite, dar mai ales de caracteristicile
locale", au spus organizatorii.
Evenimentul "Campania electorală între mit și realitate" face parte din seria seminarelor politice care debutează în cadrul campaniei "Școala politică de la Marea Neagră" inițiată de ALDE Constanța, acțiune care se va desfășura pe întreg parcursul anului 2019.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 20 Februarie 2019
Luni, 18 Februarie 2019
Miercuri, 06 Februarie 2019
Marţi, 05 Februarie 2019
Vineri, 21 Decembrie 2018
Joi, 13 Decembrie 2018
Luni, 10 Decembrie 2018
Miercuri, 05 Decembrie 2018
Joi, 21 Februarie 2019
Joi, 21 Februarie 2019