Deficitul de 889.000 de lei rezultat din administrarea locuințelor ANL, suportat de bugetul local
944
Articole de la același autor
Primăriile constănțene, pregătite pentru disponibilizări
01 Februarie 2010
Premierul Emil Boc continuă, astăzi, prezentarea priorităților legislative ale Guvernului
02 Februarie 2010
Județul Constanța trebuie să primească aproximativ 500.000 mii de lei de la bugetul de stat
28 Ianuarie 2010
Edilii constănțeni au un program lejer de audiențe
27 Ianuarie 2010
La Mangalia, taxe și impozite mai mici pentru 2010
22 Decembrie 2009
Primarul Claudiu Tusac vrea să facă pace cu aleșii locali mangalioți
26 Ianuarie 2010
Unul dintre proiectele înscrise pe ordinea de zi a ședinței de astăzi a Consiliului Local Constanța vizează acoperirea deficitului rezultat din administrarea locuințelor destinate închirierii, construite de ANL, pentru 2010.
Astfel, consilierii ar putea aproba subvenționarea deficitului de 889.000 de lei de la bugetul local. Anul trecut, pentru acoperirea deficitului s-au alocat, tot de la bugetul local, 622.000 de lei.
În nota de fundamentare privind subvenționarea deficitului, se precizează că Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța, în conformitate cu obiectul de activitate stabilit prin Regulamentul de funcționare (închirierea spațiilor cu destinație de locuință), a procedat la încheierea contractelor de închiriere pentru spațiile de locuit, pe o perioadă de 5 ani.
Însă calculele arată că, pentru 2010, va exista o mare diferență între nivelul încasărilor și cheltuielilor ocazionate de impozitul achitat pe clădirile construite de ANL și terenurile și de administrarea acestora în cursul anului 2010. Deficitul rezultat din această diferență se ridică la aproximativ 900.000 de lei.
Potrivit aceleiași note, Regia nu are sursele necesare acoperirii deficitului și de aceea solicită sprijinul financiar al Consiliul Local.
Regia, în calitate de administrator al domeniului public și privat, are obligația de a achita impozitul pe clădiri și terenuri, conform Legii nr. 571/2003, precum și de a achita către Consiliul Local Constanța contravaloarea de 50% din chiria încasată conform Legii 213/1998.
Astfel, impozitul aferent anului 2010 pe care Regia Autonomă trebuie să îl achite este mai mare decât veniturile obținute prin închiriere cu 807.191 de lei. Apoi, pe lângă cheltuielile cu impozitul anual, Regia înregistrează și cheltuieli de administrare în valoare de 81.809 de lei, astfel că diferența între veniturile obținute prin închiriere și cheltuielile ce decurg din exercitarea dreptului de administrare ajunge la 889.000 de lei.
Astfel, consilierii ar putea aproba subvenționarea deficitului de 889.000 de lei de la bugetul local. Anul trecut, pentru acoperirea deficitului s-au alocat, tot de la bugetul local, 622.000 de lei.
În nota de fundamentare privind subvenționarea deficitului, se precizează că Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța, în conformitate cu obiectul de activitate stabilit prin Regulamentul de funcționare (închirierea spațiilor cu destinație de locuință), a procedat la încheierea contractelor de închiriere pentru spațiile de locuit, pe o perioadă de 5 ani.
Însă calculele arată că, pentru 2010, va exista o mare diferență între nivelul încasărilor și cheltuielilor ocazionate de impozitul achitat pe clădirile construite de ANL și terenurile și de administrarea acestora în cursul anului 2010. Deficitul rezultat din această diferență se ridică la aproximativ 900.000 de lei.
Potrivit aceleiași note, Regia nu are sursele necesare acoperirii deficitului și de aceea solicită sprijinul financiar al Consiliul Local.
Regia, în calitate de administrator al domeniului public și privat, are obligația de a achita impozitul pe clădiri și terenuri, conform Legii nr. 571/2003, precum și de a achita către Consiliul Local Constanța contravaloarea de 50% din chiria încasată conform Legii 213/1998.
Astfel, impozitul aferent anului 2010 pe care Regia Autonomă trebuie să îl achite este mai mare decât veniturile obținute prin închiriere cu 807.191 de lei. Apoi, pe lângă cheltuielile cu impozitul anual, Regia înregistrează și cheltuieli de administrare în valoare de 81.809 de lei, astfel că diferența între veniturile obținute prin închiriere și cheltuielile ce decurg din exercitarea dreptului de administrare ajunge la 889.000 de lei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 10 Septembrie 2009