Vor mai fi păzite liniile de cale ferată?
Articole de la același autor
Rețete de droguri la îndemâna oricui
12 Iunie 2013
Puștani cu permis auto la 16 ani
10 Iunie 2013
Galerie FOTO. Managerul Iaki Mamaia și șeful Crimei Organizate s-au căsătorit în stil rock-baroc
03 Iunie 2013
Accident teribil la ieșire din Constanța
02 Mai 2013
Liniile de cale ferată reprezintă o adevărată mină de aur pentru hoții de fier vechi, care sustrag saboți, cabluri, relee, contrașine. Concret, tot ce pot desface, pentru ca ulterior să le valorifice la centrele de colectare a fierului vechi.
În urmă cu patru luni, după ce toate semnalizările de la trecerile pentru liniile de cale ferată s-au defectat, iar trenurile pe ruta București - Constanța și retur au avut întârzieri de câteva ore, totul din cauza acestor furturi, ministerele Transporturilor și Afacerilor Interne au căzut de acord ca magistrala București - Constanța să fie considerată de importanță strategică și să fie dată în grijă Jandarmeriei Constanța, la nivelul căreia urma să fie înființată o unitate care să asigure paza liniilor de cale ferată.
Până în prezent, protocolul de colaborare nu a fost pus în aplicare.
"Au fost purtate discuțiile respective, iar pe 1 mai echipajele de jandarmi au acționat în zona liniilor de cale ferată, dar au fost acțiuni punctuale. Până în prezent nu au fost realizate echipaje speciale pentru paza acestui sector", a declarat pentru "Cuget Liber" col. Costică Cojoc, șeful Inspectoratului Județean de Jandarmi Constanța.
Motivul principal pentru care se întârzie este lipsa fondurilor, fiind necesară o rectificare bugetară, aprobată de Ministerul Finanțelor.
Chiar și așa, ne-a precizat col. Cojoc, echipajele de jandarmi și-au modificat traseele pentru a patrula și în zona tronsoanelor CFR.
Negru Vodă și Mihail Kogălniceanu, noile zone preferate de hoți
Directorul Regionalei CFR Constanța, Dorin Maer, ne-a declarat că, din luna februarie, când și populația a conștientizat cât de grave sunt furturile de componente de cale ferată (având de suferit după ce semnalizările de la trecerile peste liniile de cale ferată s-au defectat!) hoții și-au schimbat locurile de "atac".
"Am înregistrat mai puține furturi pe magistrala Constanța - București, în schimb sunt mai multe furturi pe liniile secundare, pe Călărași, Ciulnița, Slobozia, Mihail Kogălniceanu, Negru Vodă. Sunt tronsoane mai puțin circulate", a afirmat reprezentantul CFR Constanța.
Până în prezent, paguba suferită de Regionala CFR Constanța, din cauza furturilor de cale ferată se ridică la aproape 20 de milioane de lei.
În urmă cu patru luni, după ce toate semnalizările de la trecerile pentru liniile de cale ferată s-au defectat, iar trenurile pe ruta București - Constanța și retur au avut întârzieri de câteva ore, totul din cauza acestor furturi, ministerele Transporturilor și Afacerilor Interne au căzut de acord ca magistrala București - Constanța să fie considerată de importanță strategică și să fie dată în grijă Jandarmeriei Constanța, la nivelul căreia urma să fie înființată o unitate care să asigure paza liniilor de cale ferată.
Până în prezent, protocolul de colaborare nu a fost pus în aplicare.
"Au fost purtate discuțiile respective, iar pe 1 mai echipajele de jandarmi au acționat în zona liniilor de cale ferată, dar au fost acțiuni punctuale. Până în prezent nu au fost realizate echipaje speciale pentru paza acestui sector", a declarat pentru "Cuget Liber" col. Costică Cojoc, șeful Inspectoratului Județean de Jandarmi Constanța.
Motivul principal pentru care se întârzie este lipsa fondurilor, fiind necesară o rectificare bugetară, aprobată de Ministerul Finanțelor.
Chiar și așa, ne-a precizat col. Cojoc, echipajele de jandarmi și-au modificat traseele pentru a patrula și în zona tronsoanelor CFR.
Negru Vodă și Mihail Kogălniceanu, noile zone preferate de hoți
Directorul Regionalei CFR Constanța, Dorin Maer, ne-a declarat că, din luna februarie, când și populația a conștientizat cât de grave sunt furturile de componente de cale ferată (având de suferit după ce semnalizările de la trecerile peste liniile de cale ferată s-au defectat!) hoții și-au schimbat locurile de "atac".
"Am înregistrat mai puține furturi pe magistrala Constanța - București, în schimb sunt mai multe furturi pe liniile secundare, pe Călărași, Ciulnița, Slobozia, Mihail Kogălniceanu, Negru Vodă. Sunt tronsoane mai puțin circulate", a afirmat reprezentantul CFR Constanța.
Până în prezent, paguba suferită de Regionala CFR Constanța, din cauza furturilor de cale ferată se ridică la aproape 20 de milioane de lei.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 10 Iunie 2013
Sâmbătă, 08 Iunie 2013
Marţi, 04 Iunie 2013
Luni, 17 Iunie 2013
Sâmbătă, 15 Iunie 2013
Miercuri, 05 Iunie 2013
Luni, 03 Iunie 2013