Traficul pe podul Agigea, închis până la începutul iernii!

4893
1
Traficul pe podul Agigea, închis până la începutul iernii! - cnadnr-1473432512.jpg
În perioada 12 septembrie - 30 noiembrie 2016, conform managementului de trafic asumat de către antreprenor, circulația rutieră pe podul de la Agigea va fi închisă total pentru toate categoriile de vehicule, în vederea execuției și finalizării lucrărilor de înlocuire a hobanelor.

CNADNR menționează că circulația autovehiculelor afectate de restricția impusă va fi deviată pe următoarea rută ocolitoare, astfel: Nod rutier A4 (intersecție cu DN 39), Agigea - A4 (intrare port Constanța Sud) - Podul Nou (Apolodor)

peste Canalul Dunăre Marea Neagră - Bretea acces la DN 39 (Eforie Nord - Agigea) - DN 38 (Agigea - Negru Vodă) și retur.

Circulația pietonală se va realiza tot pe podul Agigea printr-un culoar protejat sub directa supraveghere a piloților de trafic.

"Reamintim că acest contract Lot 3 - Reabilitarea podului de la Agigea, pe DN 39, km 8+988 a fost încheiat între CNADNR și Implenia Baugesellschaft m.b.H Wien (fost Bilfinger Berger Baugesellschaft m.b.H Wien). Precizăm că obiectul inițial al contractului a constat în lucrări de reabilitare a podului (înlocuire cale de rulare: turnare beton de egalizare, înlocuire hidroizolație, așternere asfalt; lucrări de reparații ale pilelor și culeelor, înlocuire parapet direcțional și pietonal, lucrări de vopsitorie a tablierului etc)", precizează CNADNR, în cadrul unui comunicat de presă.

De asemenea, o comisie formată din reprezentanți ai beneficiarului, antreprenorului și inginerului a efectuat o inspecție tehnică a lucrărilor executate, fiind verificat și modul în care acestea au fost conservate în perioada în care nu s-a lucrat. În acealași timp, antreprenorul a început organizarea de șantier în vederea demarării lucrărilor începând cu data de 12.09.2016.

Comentează știrea

Hollywood
11 septembrie 2016
Semnal de alarmă!

În curând se va întuneca devreme, zilele se scurtează și vor fi indici ridicați de trafic în condiții de noapte. Varianta ocolitoare nu este deloc iluminată, are trei sensuri giratorii din care unul de diametru ridicol de mic pentru autotrenuri, dar are și o curbă periculoasă în rampă (sau pantă funcție de sensul de mers) unde șoferii inevitabil se vor orbi cu farurile. Semnalizarea rutieră pe toată distanța de ocolire este făcută la mișto, doar ca să fie niște semne puse pe-acolo. Cine își va asuma vina pentru tragediile care sigur vor avea loc din cauza că ruta ocolitoare nu a fost pregătită profesional? Plm.

Pagina a fost generata in 0.4912 secunde