Podul lui Sfântu’ Așteaptă. Pasajul de la Butelii, modernizat cu amânări și termene inexistente
Articole de la același autor
Militarii și polițiștii, țepuiți la bani! "Așa se fură la MAI"
16 Septembrie 2016
UMILINȚA SISTEMULUI! Polițist mort la datorie, banca îi dă familia afară din casă. MAI a trecut decesul la "accident în timpul liber"
31 Octombrie 2016
SE FAC ANGAJĂRI ÎN MAI / Cum sunt repartizate locurile scoase la concurs
16 Septembrie 2016
VIDEO INCREDIBIL / SCENE DE NEIMAGIANT ÎN CONSTANȚA ANULUI 2016. Zeci de romi atacă o casă în Coiciu
11 Octombrie 2016
Nu se aud vești prea bune în ceea ce privește lucrările de reabilitare ale Podului de la Butelii. Dacă vă gândeați că următorul sezon estival veți putea circula pe două poduri reabilitate, cel de la Agigea și respectiv cel de la Butelii, așteptările nu vă vor fi împlinite. Motivul invocat, prin câteva explicații succinte, este birocrația.
Probabil că birocrația nu a fost luată în calcul și atunci când au fost avansate termene, înainte de campania electorală din luna iunie, atunci când primarul interimar Decebal Făgădău promitea că în primăvara anului viitor "vom circula pe cel mai vechi pasaj rutier cu zonă pietonală modernizat". Ei bine, realitatea îl contrazice crunt pe interimarul votat primar cu acte-n regulă. Mai exact, lucrările de reabilitare ar putea începe după data de 1 aprilie 2017, perioada în care Decebal Făgădău promitea finalizarea reparațiilor.
Lucrările ar putea începe la 1 aprilie 2017. Păcăleală sau nu?
"Pentru emiterea ordinului de începere a lucrărilor este necesar, conform avizelor emise pentru autorizația de construire, să se coreleze graficul lucrărilor cu graficul privind traficul feroviar. S-a stabilit faptul că se poate lucra, în perioada 1 aprilie - 20 mai anul următor. Cea de-a doua etapă, ca durată de timp, nu este precizată. Înainte de a începe această etapă este nevoie de 10 zile pentru a fi scoase de sub tensiune firele electrice ale CFR. Până la începerea etapelor 3 și 4 se așteaptă oferte cu devizele pentru scoaterea firelor de înaltă tensiune din partea CFR-ului, iar constructorul trebuie să fie de acord cu ele", a declarat pentru "Cuget Liber", Liviu Tramudana, purtătorul de cuvânt al Primăriei Municipiului Constanța.
"Nu se poate avansa o dată la care se termină lucrările"
Costurile în ceea ce privește scoaterea de sub tensiune a cablurilor ce aparțin CFR-ului vor fi suportate de către constructor. Chiar și după ce toată birocrația ia sfârșit, nu se poate estima o dată la care Pasajul Cumpenei va fi modernizat. Cert este faptul că, până la începerea etapelor 2 și 3, atunci când vor avea loc lucrările propriu-zise va mai dura.
"După ce constructorii se pun de acord cu prețurile se face contractul de asistență tehnică, prin care, practic, se dă acordul pentru cheltuielile suportate. Abia atunci se poate face graficul de lucrări pentru etapele 2 și 3. Nu se poate spune sigur că lucrările vor începe la data de 1 aprilie, întrucât totul depinde de modul în care sunt făcute actele. De asemenea, nu putem avansa o dată la care se termină lucrările, nici măcar estimativă, pentru că totul depinde de respectarea graficului", a mai adăugat Liviu Tramudana.
Socoteala din târg nu se potrivește cu cea din birou
În luna mai a anului 2016, înainte de alegerile pentru postul de primar al Municipiului Constanța, Decebal Făgădău a promis mai multe proiecte, avansând date de execuție și finalizare care ar fi reprezentat adevărate minuni, în modul în care s-au desfășurat proiectele în ultimii ani, pe plan local.
"Cred că în primăvara anului viitor, cel târziu la sfârșitul sezonului estival următor, vom circula pe cel mai vechi pasaj rutier cu zonă pietonală modernizat. Trebuie să ținem cont și de valorile de trafic și nu vom închide vara această legătura importantă între două zone vitale ale orașului. Pasajul a fost făcut înainte de anul 1989, dar va arăta cu totul spectaculos", preciza pentru "Cuget Liber", în data de 22 mai 2016, Decebal Făgădău, pe atunci viceprimar cu atribuții de primar al municipiului Constanța.
Probabil că birocrația nu a fost luată în calcul și atunci când au fost avansate termene, înainte de campania electorală din luna iunie, atunci când primarul interimar Decebal Făgădău promitea că în primăvara anului viitor "vom circula pe cel mai vechi pasaj rutier cu zonă pietonală modernizat". Ei bine, realitatea îl contrazice crunt pe interimarul votat primar cu acte-n regulă. Mai exact, lucrările de reabilitare ar putea începe după data de 1 aprilie 2017, perioada în care Decebal Făgădău promitea finalizarea reparațiilor.
Lucrările ar putea începe la 1 aprilie 2017. Păcăleală sau nu?
"Pentru emiterea ordinului de începere a lucrărilor este necesar, conform avizelor emise pentru autorizația de construire, să se coreleze graficul lucrărilor cu graficul privind traficul feroviar. S-a stabilit faptul că se poate lucra, în perioada 1 aprilie - 20 mai anul următor. Cea de-a doua etapă, ca durată de timp, nu este precizată. Înainte de a începe această etapă este nevoie de 10 zile pentru a fi scoase de sub tensiune firele electrice ale CFR. Până la începerea etapelor 3 și 4 se așteaptă oferte cu devizele pentru scoaterea firelor de înaltă tensiune din partea CFR-ului, iar constructorul trebuie să fie de acord cu ele", a declarat pentru "Cuget Liber", Liviu Tramudana, purtătorul de cuvânt al Primăriei Municipiului Constanța.
"Nu se poate avansa o dată la care se termină lucrările"
Costurile în ceea ce privește scoaterea de sub tensiune a cablurilor ce aparțin CFR-ului vor fi suportate de către constructor. Chiar și după ce toată birocrația ia sfârșit, nu se poate estima o dată la care Pasajul Cumpenei va fi modernizat. Cert este faptul că, până la începerea etapelor 2 și 3, atunci când vor avea loc lucrările propriu-zise va mai dura.
"După ce constructorii se pun de acord cu prețurile se face contractul de asistență tehnică, prin care, practic, se dă acordul pentru cheltuielile suportate. Abia atunci se poate face graficul de lucrări pentru etapele 2 și 3. Nu se poate spune sigur că lucrările vor începe la data de 1 aprilie, întrucât totul depinde de modul în care sunt făcute actele. De asemenea, nu putem avansa o dată la care se termină lucrările, nici măcar estimativă, pentru că totul depinde de respectarea graficului", a mai adăugat Liviu Tramudana.
Socoteala din târg nu se potrivește cu cea din birou
În luna mai a anului 2016, înainte de alegerile pentru postul de primar al Municipiului Constanța, Decebal Făgădău a promis mai multe proiecte, avansând date de execuție și finalizare care ar fi reprezentat adevărate minuni, în modul în care s-au desfășurat proiectele în ultimii ani, pe plan local.
"Cred că în primăvara anului viitor, cel târziu la sfârșitul sezonului estival următor, vom circula pe cel mai vechi pasaj rutier cu zonă pietonală modernizat. Trebuie să ținem cont și de valorile de trafic și nu vom închide vara această legătura importantă între două zone vitale ale orașului. Pasajul a fost făcut înainte de anul 1989, dar va arăta cu totul spectaculos", preciza pentru "Cuget Liber", în data de 22 mai 2016, Decebal Făgădău, pe atunci viceprimar cu atribuții de primar al municipiului Constanța.
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 02 Noiembrie 2016
Luni, 31 Octombrie 2016
Vineri, 28 Octombrie 2016
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2016
Joi, 03 Noiembrie 2016
Miercuri, 02 Noiembrie 2016
Marţi, 01 Noiembrie 2016
Marţi, 01 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 29 Octombrie 2016
Joi, 27 Octombrie 2016