Care va fi soarta Podului de la Butelii? Lucrările sistate după ce s-au descoperit nereguli de construcție, de acum 30 de ani

9779
10
Lucrările de reabilitare la Podul de la Butelii, sistate la începutul week-end-ului ce tocmai trecut, ar urma să se reia la finalul săptămânii. În plus, constructorul dă asigurări că lucrările la partea superioară a podului se vor termina cel târziu în a doua jumătate a lunii iulie, tot atunci urmând a fi ridicate restricțiile de trafic. 


De vină pentru sistarea reparațiilor ar fi constructorul podului de acum 30 de ani, care s-ar fi grăbit să respecte termenul limită pentru predarea lucrării, făcând o treabă de mântuială, este de părere directorul tehnic al SC Confort Urban SRL.


Din cauza problemelor apărute odată cu decopertarea Pasajului Cumpenei, pe sensul de mers spre CET, a fost necesară sistarea lucrărilor. Potrivit reprezentanților SC Confort Urban, societate aflată în subordinea primăriei, podul a fost dat în folosință în anul 1985, iar din dorința de a respecta termenul limită pentru terminarea proiectului, lucrările au fost făcute mai mult de mântuială. 


"Grinzile nu erau la nivel, fiind prelungite artizanal cu beton neconform, iar gurile de ploaie erau nefuncționale. Presupun că atunci a fost dat un termen de dare în funcțiune, iar constructorul a dat rasol. Trebuie făcută o ajustare a proiectului în funcție de neconformitățile descoperite acolo. Spre sfârșitul săptămânii se vor relua lucrările. Darea în funcțiune nu va mai fi la începutul lunii iulie, termenul la care s-a angajat constructorul că termină, probabil se va prelungi cu o săptămână sau două", a declarat pentru "Cuget Liber", Claudiu Rădulescu, director tehnic SC Confort Urban SRL. 


Autoritățile promit că povestea podului Agigea nu se va repeta în acest caz și că durata de execuție efectivă rămâne nemodificată - 12 luni conform contractului de execuție, dar că lucrările se vor finaliza în luna iulie. Reabilitarea Podului Cumpenei presupune scoaterea liniilor de tramvai, refacerea asfaltului, ocazie cu care se vor lărgi benzile de circulație, vor fi amenajate trotuarele și vor fi eliminați stâlpii de pe pod. De asemenea, sistemul de iluminat public urmează să fie schimbat cu unul ultramodern, ceea ce presupune introducerea tuturor cablurilor într-o calaizație specială. 


"12 luni este valabilă autorizația de construcție, dar noi speram să-l dăm în funcțiune, în prima jumătate a lunii iulie. Acum nu mai vorbim despre prima parte a lunii iulie, ci de a doua jumătate a lunii, vorbind de partea carosabilă, cea superioară. Lucrările vor continua în partea inferioară a podului, la structura de rezistență a podului, însă traficul nu va fi afectat", ne-a mai precizat Claudiu Rădulescu. 


Comentează știrea

Naekst
9 mai 2017
Podul de la butelii

Așa "de mîntuiala" și a rezistat cu brio 30 de ani, din care 27 de ani la un trafic la care cei ce l-au proiectat și construit, nici nu visau. Să vedem cît va rezista reabilitarea ce se va face acum.

Gigi
9 mai 2017
Oare ?

Acest pod a fost proiectat si realizat din start pentru sarcini de mare tonaj , au trecut tramvaie pe el aprox 20 de ani si in paralel camioane de mare tonaj ...10 ani a preluat traficul de la celalalt pod , pai daca era vreo problema in executie se darama demult ! Cum puteti sa venti cu ineptii de genul asta ? Cine va crede ? Demisiaaaa ! Hotilor ! Hotilor ! Hotilooor!

Nae
9 mai 2017
Mincinosilor !

Pe vremea Comunismului nu-si permitea nimeni sa faca rabat de la calitate la o asemenea structura , in caz de prabusire cei care erau raspunzatori executau pedepse grele , nimeni nu ar fi avut curaj ! Pai ce ,ca acum ......pasajul de la cumpana , realizat acum cativa ani deja are probleme serioase la fundatie...cine raspunde , NIMENI ! Orice , spune-ti orice....dar nu dati vina pe constructorii de acum 30 de ani , ANIMALELOR !

Criticonline
9 mai 2017
Limbaj de derbedeu !

"... constructorul a dat rasol" limbaj de director , nicio haimana nu ar vorbi asa ! la ce sa te astepti de la Claudiu Rădulescu, director tehnic SC Confort Urban SRL

cursurigratisonline
9 mai 2017
cursuri gratis online

Buna ziua, Pentru cei interesati de cursuri gratis online http://cursurigratisonline.ro/

liviu burebista
9 mai 2017
Incompetenti si mincinosi

"Constructorii" din ziua de azi, nu sant in stare macar sa dea o mana de var la ceea ce sa construit in trecut .

podarul
9 mai 2017
minciuni

si cum si-au dat seama ca gurile de ploaie erau nefunctionale numai dupa ce au decopertat asfaltul, sau grinzile erau prelungite artizanal, astea se puteau vedea si inainte de a se apuca de treaba, nici un copil nu crede vrajeala asta problema e doar incarcarea costurilor

Alessia
9 mai 2017
Offff....unde esti tu tepes doamne!!!

Poftim? Greseli de acum 30 de ani!? Macar de ati construi voi MARII de astazi ceva ca acum 30 de ani!!! Vai de noi...macar de taceau din gura...

Vasilesco
9 mai 2017
Aici miroase a frauda ! Se cauta solutii pentru marirea costurilor !

DNA ce asteapta ? Miroase de la o posta a frauda !

adi
10 mai 2017
peste nas

Cine vb de mantuiala :)))) voi aveti cateva poduri construite de 2 sau 3 ani si sau lasat reparati la ele in fiecare an....da sa treaca 30 de ani pffffffffffff

Pagina a fost generata in 0.3594 secunde