Avionul avea 450 km/h în momentul defecțiunii. Pilotul s-ar fi rănit din cauza altitudinii joase la catapultare

5720
Avionul avea 450 km/h în momentul defecțiunii. Pilotul s-ar fi rănit din cauza altitudinii joase la catapultare - mig-1497260616.jpg
Potrivit unor surse autorizate din aviația militară, pilotul Adrian Stancu a apucat să se catapulteze, însă procedura a fost declanșată când avionul se afla la o altitudine mică. Mai exact, aeronava s-ar fi aflat în procedură de aterizare când un pescăruș a fost absorbit în motor, ceea ce a dus la deteriorarea bruscă și iremediabilă a parametrilor de zbor.




"Cel mai probabil, avionul avea o viteză de 400-450 km/h în momentul producerii defecțiunii și se afla la o altitudine joasă. Probababil că de aceea s-a produs și rănirea pilotului. După catapultare, scaunul este împins în sus de două rachete pentru a se desprinde de avion. După care scaunul se desprinde de pilot și se deshide parașuta. Altitudinea fiind mică, e posibil să nu fi existat timp necesar pentru deschiderea completă a parașutei", ne-a povestit un fost pilot pe avioane de vânătoare.




Citește și MIG PRĂBUȘIT LA CONSTANȚA. MAPN: "Pilotul a raportat o defecțiune majoră la motor"






Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.295 secunde