Produsele cu denumiri protejate aduc vânzări de 75 de miliarde de euro

212
Produsele cu denumiri protejate aduc vânzări de 75 de miliarde de euro - produselecudenumiriprotejate-1587565241.jpg

Articole de la același autor

Conform unui studiu publicat de Comisia Europeană, produsele agroalimentare și băuturile protejate de Uniunea Europeană ca "indicații geografice" (IG) reprezintă o valoare a vânzărilor de 74,76 miliarde euro. Peste o cincime din această sumă provine din exporturile în afara Uniunii Europene. Studiului a evidențiat că valoarea vânzărilor unui produs cu denumire protejată este, în medie, de două ori mai mare decât în cazul produselor similare fără niciun fel de certificare.

Studiul s-a bazat pe toate cele 3.207 denumiri de produse protejate în cele 28 de state membre ale UE la sfârșitul anului 2017 (până la sfârșitul lunii martie 2020, numărul total al denumirilor protejate a crescut la 3 322). Concluzia studiului a fost că valoarea vânzărilor unui produs cu denumire protejată este, în medie, de două ori mai mare decât în cazul produselor similare fără niciun fel de certificare.

Conform studiului, există un avantaj economic clar pentru producători în ceea ce privește comercializarea și creșterea vânzărilor, datorită calității deosebite și reputației acestor produse și faptului că, pentru a obține produse autentice, consumatorii sunt dispuși să cheltuie. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 08 Aprilie 2020
Stire din Economie : Pulsul economiei
Pagina a fost generata in 0.5308 secunde