Peste 2,6 milioane de euro, negociați de consumatori, în litigiile cu băncile
379
Articole de la același autor
Negocierile realizate între consumatori și bănci, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul bancar (CSALB) au adus un beneficiu de 2,67 milioane de euro în perioada 2016 - 2019. Aproape jumătate din această sumă (1,25 mil.Euro) reprezintă diminuarea eforturilor de plată pentru consumatori, în anul 2019.
De acum și persoanele juridice se pot adresa CSALB, odată cu extinderea competențelor centrului.
De acum și persoanele juridice se pot adresa CSALB, odată cu extinderea competențelor centrului.
Instituțiile publice sau cele private se pot adresa CSALB pentru rezolvarea unor probleme care țin de servicii de plată sau emiterea de monedă electronică, precum: operațiunile prin intermediul ATM-urilor, transferuri între conturi bancare, operațiuni de plată făcute prin internet banking sau prin telefonul mobil etc. Pot fi chemate la conciliere instituții precum băncile, emitenții de monedă electronică și companiile care furnizează servicii de plăți și fac transferuri de bani.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 24 Iunie 2019
Joi, 28 Februarie 2019
Vineri, 21 Decembrie 2018
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Vineri, 19 Octombrie 2018
Vineri, 12 Iulie 2019
Vineri, 05 Iulie 2019
Joi, 28 Martie 2019
Marţi, 20 Noiembrie 2018