IMM-urile primesc finanțare pentru promovarea pe piețele externe
143
Articole de la același autor
Navigatorii români riscă să fie scoși de pe piața internațională
03 Decembrie 2016
Șantierul Naval Constanța construiește o nouă generație de tancuri de produse petroliere și chimice de 41.000 tdw
09 Decembrie 2016
Fiscul vinde apartamente, terenuri, autoturisme și mașini agricole la preț de chilipir
12 Decembrie 2016
Hartă interactivă cu starea infrastructurii de transport
09 Ianuarie 2017
Guvernul a aprobat ordonanța de urgență privind Programul de susținere a internaționalizării operatorilor economici români, cu finanțare de la bugetul de stat. Programul facilitează promovarea produselor și serviciilor IMM-urilor pe piețele externe, stimulând comunicarea și parteneriatul în afaceri și pregătind întreprinzătorul în domeniul tehnicilor de promovare pe noi piețe.
În cadrul lui, fiecare beneficiar poate obține pe parcursul unui an maximum 50.000 lei, sumă nerambursabilă. Anual, se estimează un număr de maxim 500 de beneficiari.
Prin alocație financiară nerambursabilă, programul susține următoarele tipuri de activități:
- participări la târguri și expoziții internaționale, organizate în străinătate, cu stand propriu;
- participări la misiuni economice organizate în străinătate;
- crearea identității vizuale a unei firme (marcă, siglă, slogan);
- realizarea unui site pe Internet/aplicație pentru mobil, pentru prezentarea activității solicitantului și a produselor promovate, în limba română și cel puțin într-o limbă de circulație internațională;
- participări la cursuri de pregătire, în țară și/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi piețe;
- documentare de piață și alte tipuri de activități de promovare și susținere a internaționalizării.
4,67% din IMM-urile românești au activități de export, România situându-se la mai puțin de jumătate din media europeană.
În cadrul lui, fiecare beneficiar poate obține pe parcursul unui an maximum 50.000 lei, sumă nerambursabilă. Anual, se estimează un număr de maxim 500 de beneficiari.
Prin alocație financiară nerambursabilă, programul susține următoarele tipuri de activități:
- participări la târguri și expoziții internaționale, organizate în străinătate, cu stand propriu;
- participări la misiuni economice organizate în străinătate;
- crearea identității vizuale a unei firme (marcă, siglă, slogan);
- realizarea unui site pe Internet/aplicație pentru mobil, pentru prezentarea activității solicitantului și a produselor promovate, în limba română și cel puțin într-o limbă de circulație internațională;
- participări la cursuri de pregătire, în țară și/sau în străinătate, în domeniul tehnicilor de promovare a produselor/serviciilor pe noi piețe;
- documentare de piață și alte tipuri de activități de promovare și susținere a internaționalizării.
4,67% din IMM-urile românești au activități de export, România situându-se la mai puțin de jumătate din media europeană.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 21 Ianuarie 2017
Marţi, 13 Decembrie 2016
Luni, 28 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 19 Noiembrie 2016
Vineri, 11 Noiembrie 2016
Miercuri, 10 August 2016
Sâmbătă, 11 Iunie 2016
Vineri, 03 Iunie 2016
Miercuri, 11 Mai 2016