Iată cine trebuie să vină, mai nou, la Trezorerie în Constanța
5115
Articole de la același autor
Case și vile executate silit, la prețuri de chilipir, la Constanța. Cu cât putem cumpăra o astfel de locuință
07 Septembrie 2013
S-a deschis Tinimtex! Iată noutățile ediției de toamnă
18 Septembrie 2013
Anunț important al Administrației Finanțelor Publice Constanța / Rearondare din punct de vedere al activității de trezorerie
23 Septembrie 2013
Zeci de hoteluri de pe litoral, scoase la vânzare
16 Septembrie 2013
Cât te costă să zbori de la Constanța la Istanbul, cu Turkish Airlines
21 Septembrie 2013
Contribuabilii arondați fiscal la Serviciul Fiscal Orășenesc Băneasa și Serviciul Fiscal Orășenesc Năvodari sunt anunțați că, urmare a reorganizării activității ANAF, și implicit a activității de trezorerie, au fost rearondați din punct de vedere al activității de trezorerie către Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța.
Derularea operațiunilor de încasări și plăți se va efectua astfel: persoanele juridice agenți economici - sediul 1 Decembrie 1918 nr. 2A (lângă Gară), luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30; persoanele juridice instituții publice - sediul Mircea nr. 96 colț cu Smârdan nr. 5, luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30.
Persoanele fizice pot face operațiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili) este: sediul 1 Decembrie 1918 nr. 2A (luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00, vineri: 8.30 - 12.00); sediul Mircea nr. 96 colț cu Smârdan nr. 5 (luni, marți, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30, miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30, vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00).
Registrul Unic de Control și Registrul de Evidență Fiscală se achiziționează de la sediul din str. 1 Decembrie 1918 nr. 2A marți și joi, între orele 9.00 - 14.00.
Pentru documentele legate de depunerea situațiilor financiar contabile și de solicitări de sume din bugetul de stat, instituțiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr. 2A - serviciul "Buget".
Derularea operațiunilor de încasări și plăți se va efectua astfel: persoanele juridice agenți economici - sediul 1 Decembrie 1918 nr. 2A (lângă Gară), luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30; persoanele juridice instituții publice - sediul Mircea nr. 96 colț cu Smârdan nr. 5, luni - joi: 8.30 - 12.30, vineri: 8.30 - 10.30.
Persoanele fizice pot face operațiuni la ambele sedii ale trezoreriei. Programul încasărilor în numerar (pentru orice fel de contribuabili) este: sediul 1 Decembrie 1918 nr. 2A (luni - joi: 8.30 - 12.00, 13.00 - 15.00, vineri: 8.30 - 12.00); sediul Mircea nr. 96 colț cu Smârdan nr. 5 (luni, marți, joi: 8.30 - 13.00, 14.00 - 16.30, miercuri: 8.30 - 13.00, 14.00 - 18.30, vineri: 8.30 - 12.00, 13.00 - 14.00).
Registrul Unic de Control și Registrul de Evidență Fiscală se achiziționează de la sediul din str. 1 Decembrie 1918 nr. 2A marți și joi, între orele 9.00 - 14.00.
Pentru documentele legate de depunerea situațiilor financiar contabile și de solicitări de sume din bugetul de stat, instituțiile publice se vor adresa sediului de pe 1 Decembrie 1918 nr. 2A - serviciul "Buget".
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 03 August 2013
Vineri, 31 Mai 2013
Sâmbătă, 23 Ianuarie 2010
Sâmbătă, 15 Septembrie 2012
Luni, 24 Octombrie 2011
Marţi, 23 Martie 2010