Fiscul constănțean și-a modificat programul cu publicul

232
Fiscul constănțean și-a modificat programul cu publicul - fisculconstanteansiamodificatpro-1585491163.jpg

Articole recomandate

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Constanța a anunțat că își modifică programul cu publicul pe durata stării de urgență, astfel: de luni până joi, între orele 8.30 – 14.00 și vineri între orele 8.30 - 12.00.

Instituția le reamintește contribuabililor că obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanță, astfel:

- pentru depunerea declarațiilor fiscale, prin intermediul următoarelor servicii electronice oferite de ANAF și MFP:

1. Spațiul Privat Virtual (SPV) – disponibil pe site-ul Agenției, www.anaf.ro. Pentru înrolarea în SPV poate fi accesat tutorialul video de înregistrare prin accesarea următorului link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice

2. depunere on-line. Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Agenției, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/declaratii_electronice/Inf_depunere_persoane_fizice

Formularele, declarațiile fiscale, care nu se pot transmite pentru moment electronic, pot fi transmise de contribuabili și prin fax sau servicii de curierat, cu excepția cererilor privind eliberarea adeverințelor de venit, acestea putând fi solicitate direct de către instituțiile la care contribuabilii au obligația să le prezinte.

Plata obligațiilor fiscale se poate realiza prin intermediul serviciilor de internet banking puse la dispoziție de băncile comerciale române și www.ghiseul.ro.

Informații generale în domeniul fiscal și IT se pot obține prin apelarea call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60.

Informații în scris pot fi obținute astfel:

a) contribuabilii înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul formularului de contact disponibil în acest serviciu se pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT precum și informații privind situația fiscală proprie;

b) contribuabilii care nu sunt înrolați în Spațiul Privat Virtual:

- prin intermediul formularului de contact de pe site-ul Agenției se pot obține informații generale în domeniul fiscal și IT.

Contribuabilii pot obține noutăți legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spațiul Privat Virtual, și pe site-ul Agenției. De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spațiul Privat Virtual, cât și pe site. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.3355 secunde