Crește finanțarea pentru promovarea produselor agroalimentare
278
Articole de la același autor
Loviți în Oil Terminal? Atentați la securitatea energetică a României!
06 Februarie 2019
Ce le datorează România agențiilor de crewing?
26 Ianuarie 2019
La sediul Ministerului Agriculturii a avut loc seminarul "INFO DAY – Acțiuni de informare și promovare a produselor agricole și alimentare", organizat în colaborare cu reprezentanți ai Agenției Executive pentru Consumatori, Sănătate, Agricultură și Alimente (CHAFEA) din cadrul Comisiei Europene. Programul de promovare se adresează organizațiilor profesionale și interprofesionale, grupurilor și organizațiilor de producători, precum și celor din sectorul agroalimentar, care au ca obiect de activitate acțiuni de promovare. Programele simple pot fi depuse de una sau mai multe organizații din aceeași țară a Uniunii Europene, iar programele multinaționale provin de la cel puțin două organizații naționale din cel puțin două state membre sau din organizații europene.
Oficialii Comisiei Europene, Marta de Medina-Rosales și Vincenza Ferrucci au prezentat principalele prevederi ale acestui program de finanțare - politica UE privind promovarea, programul de lucru și cererile de propuneri pentru anul 2019. Astfel, au fost detaliate prioritățile tematice, bugetele alocate, entitățile și produsele eligibile, piețele care vor fi țintite și procedura de transmitere a propunerilor de proiecte.
Pentru anul 2019, bugetul destinat promovării produselor agricole pe piața internă și în țările terțe a crescut față de anul 2018 cu 12,5 milioane euro, fiind de 201,1 milioane euro, accentul punându-se pe promovarea schemelor de calitate ale UE, etichetarea produselor bio și metodele de producție.
Membrii organizațiilor românești care au accesat această finanțare până în prezent au acceptat invitația de a participa la seminarul de la sediul MADR pentru a le împărtăși celor prezenți din experiența lor.
Data limită de depunere a proiectelor este jumătatea lunii aprilie 2019. Persoanele interesate să obțină acest sprijin pot afla mai multe detalii de pe site-ul www.madr.ro, secțiunea Agricultura - Promovare produse agroalimentare.
Oficialii Comisiei Europene, Marta de Medina-Rosales și Vincenza Ferrucci au prezentat principalele prevederi ale acestui program de finanțare - politica UE privind promovarea, programul de lucru și cererile de propuneri pentru anul 2019. Astfel, au fost detaliate prioritățile tematice, bugetele alocate, entitățile și produsele eligibile, piețele care vor fi țintite și procedura de transmitere a propunerilor de proiecte.
Pentru anul 2019, bugetul destinat promovării produselor agricole pe piața internă și în țările terțe a crescut față de anul 2018 cu 12,5 milioane euro, fiind de 201,1 milioane euro, accentul punându-se pe promovarea schemelor de calitate ale UE, etichetarea produselor bio și metodele de producție.
Membrii organizațiilor românești care au accesat această finanțare până în prezent au acceptat invitația de a participa la seminarul de la sediul MADR pentru a le împărtăși celor prezenți din experiența lor.
Data limită de depunere a proiectelor este jumătatea lunii aprilie 2019. Persoanele interesate să obțină acest sprijin pot afla mai multe detalii de pe site-ul www.madr.ro, secțiunea Agricultura - Promovare produse agroalimentare.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 18 Februarie 2019
Miercuri, 06 Februarie 2019
Luni, 26 Noiembrie 2018
Sâmbătă, 03 Noiembrie 2018
Luni, 30 Iulie 2018
Sâmbătă, 09 Iunie 2018
Duminică, 15 Aprilie 2018
Joi, 06 Iulie 2017
Joi, 22 Martie 2018
Joi, 20 Aprilie 2017