Ce servicii fiscale au la dispoziție contribuabilii
325
Articole de la același autor
Ce le datorează România agențiilor de crewing?
26 Ianuarie 2019
Gazoductul Marea Neagră - Podișor va traversa 1.068 de proprietăți din județul Constanța
19 Ianuarie 2019
Nu distrugeți compania Oil Terminal din portul Constanța!
07 Decembrie 2018
Ministerul Finanțelor Publice urmărește dezvoltarea unui parteneriat corect între Agenția Națională de Administrare Fiscală și contribuabili, se afirmă într-un comunicat de presă. Cum anume vrea să realizeze acest lucru? Prin acordarea unor servicii complete, moderne și accesibile, se precizează în mesaj. În acest context, au fost implementate o serie de servicii electronice menite a facilita îndeplinirea obligațiilor declarative și de plată ale contribuabililor.
Serviciul Spațiul Privat Virtual este ușor de accesat, gratuit și disponibil 24 de ore din 24, atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice sau entităților fără personalitate juridică. Acest serviciu online permite obținerea informațiilor fiscale privind situația fiscală, depunerea electronică a declarațiilor fiscale și primirea electronică a documentelor și a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spațiul Privat Virtual au aceeași putere juridică, asemenea celor comunicate prin poștă sau la ghișeu. Instrucțiunile privind înrolarea în SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice.
Totodată, Agenția Națională de Administrare Fiscală pune la dispoziția contribuabililor calculatoare în sistem self service, în vederea accesării serviciilor oferite de agenția fiscală, în sediile instituției. La cerere, contribuabilii vor fi îndrumați direct de către inspectorii fiscali în vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale.
Lista sediilor ANAF, în care sunt puse la dispoziția contribuabililor calculatoare destinate auto-servirii, se regăsește pe site-ul instituției, www.anaf.ro, la secțiunea Servicii oferite de ANAF.
Informații cu privire la aplicarea legislației fiscale se pot obține telefonic la telefon (+4)031.403.91.60 - Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor - Call-center.
Serviciul Spațiul Privat Virtual este ușor de accesat, gratuit și disponibil 24 de ore din 24, atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice sau entităților fără personalitate juridică. Acest serviciu online permite obținerea informațiilor fiscale privind situația fiscală, depunerea electronică a declarațiilor fiscale și primirea electronică a documentelor și a actelor administrativ fiscale. Documentele comunicate prin Spațiul Privat Virtual au aceeași putere juridică, asemenea celor comunicate prin poștă sau la ghișeu. Instrucțiunile privind înrolarea în SPV sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/Inregistrare_persoane_fizice.
Totodată, Agenția Națională de Administrare Fiscală pune la dispoziția contribuabililor calculatoare în sistem self service, în vederea accesării serviciilor oferite de agenția fiscală, în sediile instituției. La cerere, contribuabilii vor fi îndrumați direct de către inspectorii fiscali în vederea îndeplinirii obligațiilor fiscale.
Lista sediilor ANAF, în care sunt puse la dispoziția contribuabililor calculatoare destinate auto-servirii, se regăsește pe site-ul instituției, www.anaf.ro, la secțiunea Servicii oferite de ANAF.
Informații cu privire la aplicarea legislației fiscale se pot obține telefonic la telefon (+4)031.403.91.60 - Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor - Call-center.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 30 Ianuarie 2019
Marţi, 29 Ianuarie 2019
Luni, 28 Ianuarie 2019
Sâmbătă, 26 Ianuarie 2019
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Marţi, 15 Ianuarie 2019
Vineri, 18 Ianuarie 2019