Bangladesh conduce în topul dezmembrărilor de nave, dar cu ce preț!

445
Bangladesh conduce în topul dezmembrărilor de nave, dar cu ce preț! - bangladeshconduceintopuldezmembr-1563981662.jpg

Articole de la același autor

Statul Bangladesh a devenit principalul șantier de scrap al lumii, cu cel mai mare număr de nave aduse la dezmembrare, în primul semestru al anului 2019. În perioada respectivă, la nivel mondial, au fost tăiate 374 de nave, din care 156 nave au fost demolate în Bangladesh, unde provoacă daune ireversibile sănătății oamenilor și mediului.


Statisticile arată că numărul navelor dezmembrate în Bangladesh, în prima jumătate a anului 2019 a crescut cu 67,74%, de la un număr de 93 de nave tăiate în aceeași perioadă a anului trecut.


Pe de altă parte, între ianuarie și iunie 2019, cel puțin opt muncitori și-au pierdut viața în timpul lucrărilor de dezmembrare a navelor de pe plaja Chattogram, din Bangladesh.


Potrivit platformei Shipbreaking, în India au fost dezmembrate 172 de nave în ianuarie - iunie din 2018, dar în acest an numărul lor a scăzut la 116. În Pakistan, au fost tăiate 16 nave în primul semestru din 2019, față de 56 în aceeași perioadă a anului 2018. Scaune directoriale


În prima jumătate a anului 2019, proprietarii de nave japonezi, arabi și greci au livrat cele mai multe nave către șantierele de dezmembrare din Asia de Sud, fiind urmați de proprietari indonezieni și sud-coreeni.
Toate navele vândute șantierelor Chattogram din Bangladesh, Alang din India și Gadani din Pakistan au trecut prin mâinile dealerilor de fier vechi, cunoscuți și sub numele de cumpărători de numerar, care adesea reînregistrează și reangajează navele, în timpul călătoriei lor finale.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3967 secunde