Ecaterina Andronescu vrea să înființeze clase separate pentru copiii cu cerințe educaționale speciale
Articole recomandate
Elevii de la Colegiul "Regina Maria", reprezentanți de seamă la Olimpiada Națională de Muzică
19 Aprilie 2024
Zilele Porților Deschise la Universitatea Maritimă din Constanța
19 Aprilie 2024
Profesorii care corectează lucrări la Evaluare Națională și Bac 2024 vor primi mai mulți bani
18 Aprilie 2024
Concert special de Paşti, la Teatrul „Oleg Danovski”
18 Aprilie 2024
„Răţuşca cea urâtă”, dublă întâlnire cu copiii, în weekend
16 Aprilie 2024
Ministrul Educației vrea înființarea de clase separate pentru copiii cu cerințe educaționale speciale. Specialiștii atrag atenția că o astfel de schimbare nu va crește performanțele elevilor vizați.
"Noi acum îi avem pe cei cu dificultăți de învățare, să îi numim așa generic, împărțiți în două categorii. Pe unii îi trimite în școlile speciale, iar alții sunt în școlile normale, integrați în clasele normale. Acolo, din păcate, într-o foarte mică măsură reușim să asigurăm profesori de sprijin pentru copiii integrați în clasele normale și atunci creăm dificultăți la profesori. Și mă gândeam dacă nu am putea să îi împărțim mai mulți într-un loc și să punem profesori de sprijin acolo. Adică aș vrea ca și lor, celor integrați în școlile de masă să le putem asigura profesori de sprijin", a declarat Ecaterina Andronescu, potrivit digi24.
Reprezentanții UNICEF consideră că nu asta ar fi soluția pentru a crește performanțele acestor copii.
"Experiența ne-a arătat că elevii învață mai bine atunci când sunt expuși diversității, când suportul pentru ei este apropiat nevoilor lor.
Fiecare copil este diferit, fiecare copil se dezvoltă și învață în moduri diferite, iar serviciile, adică cele de stat, trebuie să fie capabile să se adapteze acelor nevoi speciale", a spus Pieter Bult, reprezentantul UNICEF în România
Reprezentanții UNICEF consideră că nu asta ar fi soluția pentru a crește performanțele acestor copii.
"Experiența ne-a arătat că elevii învață mai bine atunci când sunt expuși diversității, când suportul pentru ei este apropiat nevoilor lor.
Fiecare copil este diferit, fiecare copil se dezvoltă și învață în moduri diferite, iar serviciile, adică cele de stat, trebuie să fie capabile să se adapteze acelor nevoi speciale", a spus Pieter Bult, reprezentantul UNICEF în România
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 05 Februarie 2019
Luni, 04 Februarie 2019
Sâmbătă, 26 Ianuarie 2019
Joi, 24 Ianuarie 2019
Marţi, 22 Ianuarie 2019
Vineri, 18 Ianuarie 2019
Marţi, 22 Ianuarie 2019
Luni, 21 Ianuarie 2019
Sâmbătă, 19 Ianuarie 2019
Marţi, 15 Ianuarie 2019