Publicitatea înșelătoare. Nimeni nu răspunde?
180
Articole de la același autor
Cât timp e valabil un cazier judiciar
23 Mai 2014
Cum te faci proprietar pe o curte ce nu-ți aparține
01 Aprilie 2014
De ce se recomandă Sfeștania în Postul Mare și cât costă
08 Aprilie 2014
Boala care te adoarme instantaneu, oriunde-ai fi
03 Aprilie 2014
Ce riscă mamele de băieți prea severe
19 Mai 2014
"Eu știu că în democrație funcționează legea cererii și ofertei, nu mai e ca în comunism… cei care l-au trăit, știu despre ce vorbesc. Însă, părerea mea ca om care, de ani de zile, mănânc o pâine dintr-o mică afacere comercială, este că s-a sărit gardul rău de tot cu publicitatea la unele produse cu care clienții ajung să-mi dea mie în cap. Ceea ce nu e corect. Adică, ei cum-pără după reclame televizate sau mai știu eu de care și după aia îmi cer mie socoteală! Chiar nu răspunde nimeni de exagerările astea? Și nu mă refer neapărat la alimente, ci așa, în general, chiar și la jucării pentru copii! Am mai reclamat pe la OPC, dar nu s-a schimbat nimic…" - este de părere Ana Popescu. Având în vedere că românii sunt tot mai bolnavi și cu ochii pe subțirimea portofelului, femeia consideră că astfel de lucruri ar trebui să fie sub monitorizarea permanentă a adevăraților specialiști.
v v v
Fără doar și poate, publicitatea înșelătoare s-a aflat dintotdeauna sub lupa legiuitorului, important este cum acționează oamenii atunci când se simt lezați de o asemenea practică. Dar nu numai publicitatea înșelă-toare, ci și cea comparativă poate constitui subiectul unor sesizări pe care persoanele prejudiciate sau asociațiile de consumatori le pot depune celor împuterniciți să analizeze și să dea soluții. Este vorba despre Autoritatea Națională de Protecția Consumatorului, Oficiul Concurenței, Consiliul Național al Audiovizualului etc.
Important! Prevederile legale privind protecția consumatorului se aplică atât la comercializarea produselor noi, cât și a celor second hand, uzate, recondiționate, dar în egală măsură și asupra serviciilor cu hibe.
v v v
Fără doar și poate, publicitatea înșelătoare s-a aflat dintotdeauna sub lupa legiuitorului, important este cum acționează oamenii atunci când se simt lezați de o asemenea practică. Dar nu numai publicitatea înșelă-toare, ci și cea comparativă poate constitui subiectul unor sesizări pe care persoanele prejudiciate sau asociațiile de consumatori le pot depune celor împuterniciți să analizeze și să dea soluții. Este vorba despre Autoritatea Națională de Protecția Consumatorului, Oficiul Concurenței, Consiliul Național al Audiovizualului etc.
Important! Prevederile legale privind protecția consumatorului se aplică atât la comercializarea produselor noi, cât și a celor second hand, uzate, recondiționate, dar în egală măsură și asupra serviciilor cu hibe.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 12 Mai 2014
Luni, 05 Mai 2014
Miercuri, 30 Aprilie 2014
Joi, 24 Aprilie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Joi, 06 Februarie 2014
Vineri, 31 Ianuarie 2014
Vineri, 24 Ianuarie 2014
Joi, 23 Ianuarie 2014
Joi, 16 Ianuarie 2014