Colțul constănțeanului supărat

162
Colțul constănțeanului supărat - 22deccoltcteansuparat-1387732461.jpg

Articole de la același autor

"Am desființat contractul la abonamentul fix, am o pensie mică, dar mi s-a dat un termen de gândire până renunț definitiv. Adică, poate să mă sune cine vrea, primesc apeluri, numai că eu nu pot să sun nicăieri fără să plătesc. Problema e că nu mai pot să anunț la Enel indexul și mi-e teamă să nu ni se taie curentul. Colac peste pupăză, am și piciorul în ghips și nu pot să anunț la casierie. M. Tina". Situații de genul celei relatate mai sus nu sunt singulare și nici nu este cazul ca persoanele care se confruntă cu așa ceva să ia în calcul trecerea la măsuri extreme de către Enel. Astfel, potrivit reglementărilor Enel, toți abonații care, dintr-un motiv sau altul, nu reușesc să transmită telefonic indexul de consum, sau se con-sideră depășiți de sistemul tele-citire, nu trebuie să-și facă pro-bleme că vor rămâne restanțieri sau li se vor aplica penalități la factură. Totul, din cauză că și dacă nu vor transmite indexul către  Enel și ei vor primi facturi lunare. Aceste facturi vor fi însă evaluate pe baza unui index estimat în funcție de media consumurilor anterioare. Apoi, la un interval de șase luni, se va face regularizarea consumului. Asta înseamnă că o echipă a Enel se va deplasa la domiciliul abonaților care nu au transmis indexul, pentru a con-frunta cifrele. Factura următoare citirii de regularizare poate fi mai mare sau mai mică, în funcție de consumul real stabilit de  echipa de regularizare. Cu alte cuvinte, niciun abonat nu va plăti mai mult decât consumă, dar nici mai puțin.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.3361 secunde