Walt Disney va interzice reclamele la Fast Food în rețelele sale TV, radio și online
Gigantul american media Walt Disney, care deține și faimosul parc, a anunțat că va interzice reclamele la fast food în rețelele sale TV, radio și online și va impune noi standarde de nutriție pentru a combate creșterea cazurilor de obezitate la copii, relatează BBC.
Totuși, noile reguli nu vor intra în vigoare până în 2015 și o mare parte va depinde de modul în care Disney definește fast food. Producătorii de fast food și băuturi cu zahăr cheltuiesc aproximativ 1 miliard de dolari pe an (650 milioane de lire) pe reclame care îi vizează pe copiii cu vârsta sub 12 ani, scrie Agerpres.
Disney a anunțat că orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahăr pe porție și mâncare ce conține peste 500 de calorii nu vor mai apărea în reclame.
Băuturile dulci și produsele cu conținut mare de sare vor fi de asemenea interzise pentru reclame, a anunțat compania. Un responsabil al companiei, Bob Iger, a admis că această măsură ar putea cauza o scădere pe termen scurt a veniturilor obținute din reclame, dar a adăugat că firma va adapta și crea noi produse care să întrunească noile standarde.
Disney a anunțat că orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahăr pe porție și mâncare ce conține peste 500 de calorii nu vor mai apărea în reclame.
Băuturile dulci și produsele cu conținut mare de sare vor fi de asemenea interzise pentru reclame, a anunțat compania. Un responsabil al companiei, Bob Iger, a admis că această măsură ar putea cauza o scădere pe termen scurt a veniturilor obținute din reclame, dar a adăugat că firma va adapta și crea noi produse care să întrunească noile standarde.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 03 Aprilie 2012
Miercuri, 28 Decembrie 2011
Joi, 27 Octombrie 2011
Joi, 29 Aprilie 2010
Miercuri, 03 Februarie 2010
Marţi, 30 Iunie 2009